# '''Modor''' A mester viselkedése megbízójával szemben, beszédmodora sokkal fontosabb, mint gondolnánk. Olyan embert kell találnunk, akivel lehet és tudunk is kommunikálni, és akinek a jelenlétében nem érezzük magunkat rosszul. Hányan találkoztunk már okoskodó, a lakás elhelyezését, berendezését, az előző mesterek munkáját pocskondiázó mesteremberrel!? Az igazi profi ilyet nem tesz, csak végzi a munkáját és udvariasan kérdez-válaszol.
# '''Határidő''' A profik előre megállapodnak a határidőben és tartják is azt. Ismerősünktől kérdezzük meg, mikor érkezett a mester: az sem jó, ha reggel fél hatkor már ott áll az ajtóban szombat reggel, de az sem, ha hétköznap reggel elkésünk a munkából, mert várni kell rá. Azt is vegyük figyelembe, hogy külső munkák esetén az időjárás változtathatja a munka befejezésének idejét.
# '''Garancia''' Ha egy mester jó munkát végez, vállal rá javítási garanciát. Kérdezzük meg ismerősünk, mi a tapasztalata: kellett-e egyáltalán javítani és ha igen, mennyire volt nehézkes a folyamat. Volt-e írásos garancia? A szakmában úgy tartják: egy év garancia a rossz munka jele.
== Tippek ==