„A Gmailen hirdetni” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

(Lépések)
(Hogyan kell A Gmailen hirdetni?)
 
(9 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
== Hogyan kell A Gmailen hirdetni? ==
+
== Hogyan kell a Gmailen hirdetni? ==
  
 
[[Fájl:Gmail-adw-hirdetesek.png|right|300 px]]A Gmail-hirdetéseknek több típusa is van. Egyrészt a Gmail Google tulajdon, így a Google AdWords Display hálózat hirdetései visszaköszönhetnek a Gmail felületén is. Másrészt a hirdetéseink megjelenhetnek a felhasználók Gmail-fiókjában is, a leveleik között, újabban a „Promóció” fül alatt. Utóbbi esetén a levélre kattintásért fizetünk hirdetőként, a levél megnyitását követő átkattintásért már nem. Ha hirdetést szeretnél létrehozni, így kezdj neki!
 
[[Fájl:Gmail-adw-hirdetesek.png|right|300 px]]A Gmail-hirdetéseknek több típusa is van. Egyrészt a Gmail Google tulajdon, így a Google AdWords Display hálózat hirdetései visszaköszönhetnek a Gmail felületén is. Másrészt a hirdetéseink megjelenhetnek a felhasználók Gmail-fiókjában is, a leveleik között, újabban a „Promóció” fül alatt. Utóbbi esetén a levélre kattintásért fizetünk hirdetőként, a levél megnyitását követő átkattintásért már nem. Ha hirdetést szeretnél létrehozni, így kezdj neki!
10. sor: 10. sor:
 
#Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
 
#Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
 
#Válassz a felkínált változatok közül:
 
#Válassz a felkínált változatok közül:
**Gmail-képsablon.[[Fájl:Gmail_-_sablon.png|right|300px]]
+
**Gmail-képsablon.
**Gmail – egyetlen promóciós sablon.[[Fájl:Gmail-egyetlen-promocio.png|right|300px]]
+
**Gmail – egyetlen promóciós sablon.
**Gmail – többtermékes sablon. [[Fájl:Gmail-katalogus.png|right|300px]]
+
**Gmail – többtermékes sablon.  
**Gmail katalógussablon.[[Gmail-tobb-kepes.png|right|300px]]
+
**Gmail katalógussablon.
**Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.[[Fájl:Gmail-html.png|right|300px]]
+
**Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.
 +
[[Fájl:Gmail-hirdetesek-tipusai.png|560px]]
 
#Töltsd fel a szükséges tartalmakat!
 
#Töltsd fel a szükséges tartalmakat!
 
#Mentsd el a hirdetést! Mentés előtt az előnézeti képpel megtekintheted, hogy a hirdetésed hogyan fog megjelenni.
 
#Mentsd el a hirdetést! Mentés előtt az előnézeti képpel megtekintheted, hogy a hirdetésed hogyan fog megjelenni.
49. sor: 50. sor:
  
 
Hogyan kell Gmail-hirdetést létrehozni az AdWords-ben?
 
Hogyan kell Gmail-hirdetést létrehozni az AdWords-ben?
<youtube>v=jUnGdf3G92o</youtube>
+
<youtube>jUnGdf3G92o</youtube>
 
 
  
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==

A lap jelenlegi, 2016. április 21., 14:20-kori változata

[szerkesztés] Hogyan kell a Gmailen hirdetni?

Gmail-adw-hirdetesek.png

A Gmail-hirdetéseknek több típusa is van. Egyrészt a Gmail Google tulajdon, így a Google AdWords Display hálózat hirdetései visszaköszönhetnek a Gmail felületén is. Másrészt a hirdetéseink megjelenhetnek a felhasználók Gmail-fiókjában is, a leveleik között, újabban a „Promóció” fül alatt. Utóbbi esetén a levélre kattintásért fizetünk hirdetőként, a levél megnyitását követő átkattintásért már nem. Ha hirdetést szeretnél létrehozni, így kezdj neki!

[szerkesztés] Lépések

  1. Ha még nincs Google-fiókod, hozz létre egyet! A Gmail-es hirdetés a Google AdWords hirdetési rendszer része, így a létrehozásához AdWords-fiókra van szükség, ahova a Google-fiókkal tudsz bejelentkezni. A fiók létrehozásához kattints ide!
  2. Jelentkezz be az AdWords-be! Az imént létrehozott Google-fiókkal ezt megteheted.
  3. Hozz létre egy új Display kampányt és egy hirdetéscsoportot!
  4. Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
  5. Válassz a felkínált változatok közül:
    • Gmail-képsablon.
    • Gmail – egyetlen promóciós sablon.
    • Gmail – többtermékes sablon.
    • Gmail katalógussablon.
    • Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.

Gmail-hirdetesek-tipusai.png

  1. Töltsd fel a szükséges tartalmakat!
  2. Mentsd el a hirdetést! Mentés előtt az előnézeti képpel megtekintheted, hogy a hirdetésed hogyan fog megjelenni.

[szerkesztés] Tippek

Mikor és melyik sablont használjuk?

  • Gmail-képsablon: grafikus által előre elkészített kész kép feltöltésére alkalmas.
  • Gmail – egyetlen promóciós sablon: feltölthetsz képet, szöveges tartalmat, használhatsz cselekvésre ösztönző gombot. Ideális lehet egy termék, egy ajánlat esetén.
  • Gmail – többtermékes sablon: ahogy a neve is mutatja, több termék, több szolgáltatás, több ajánlat esetén ideális választás. Szám szerint 6 elemet promotálhatunk vele.
  • Gmail katalógussablon: 1 kiemelt terméket, és legfeljebb 3 másik terméket hirdethetünk általa.
  • Egyéni HTML felöltése: saját, egyéni Gmail-hirdetéseket hozhatunk létre.


[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • internetkapcsolat
  • Gmail-fiók
  • aktív AdWords-fiók (számlázási adattal és rendelkezésre álló keret)
  • ajánlat
  • weboldal (és megfelelő céloldal)
  • szép kép a termékedről, szolgáltatásodról
  • logó


[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • A Gmail-hirdetésekkel nem működik a remarketing funkció.
  • Nem kompatibilis a piacon belüli szegmensek célzása sem.
  • A beérkező levelektől elkülönített helyen, a Promóciók mappában találhatók a Gmail-hirdetések.


[szerkesztés] Kapcsolódó videók

Hogyan kell Gmail-hirdetést létrehozni az AdWords-ben?

[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Miért válasszuk a Gmail-hirdetést?

Az oldal szerzői

Lilly