A Gmailen hirdetni

A Hogyankell.hu wikiből

[szerkesztés] Hogyan kell a Gmailen hirdetni?

Gmail-adw-hirdetesek.png
A Gmail-hirdetéseknek több típusa is van. Egyrészt a Gmail Google tulajdon, így a Google AdWords Display hálózat hirdetései visszaköszönhetnek a Gmail felületén is. Másrészt a hirdetéseink megjelenhetnek a felhasználók Gmail-fiókjában is, a leveleik között, újabban a „Promóció” fül alatt. Utóbbi esetén a levélre kattintásért fizetünk hirdetőként, a levél megnyitását követő átkattintásért már nem. Ha hirdetést szeretnél létrehozni, így kezdj neki!

[szerkesztés] Lépések

  1. Ha még nincs Google-fiókod, hozz létre egyet! A Gmail-es hirdetés a Google AdWords hirdetési rendszer része, így a létrehozásához AdWords-fiókra van szükség, ahova a Google-fiókkal tudsz bejelentkezni. A fiók létrehozásához kattints ide!
  2. Jelentkezz be az AdWords-be! Az imént létrehozott Google-fiókkal ezt megteheted.
  3. Hozz létre egy új Display kampányt és egy hirdetéscsoportot!
  4. Hozz létre egy új hirdetést! A hirdetés létrehozása gombra kattintva válaszd a Hirdetési galéria opciót! Ide érkezve láthatod, hogy a felkínált lehetőségek között ott tündököl a Gmail-hirdetés létrehozása. Kattints rá bátran!
  5. Válassz a felkínált változatok közül:
    • Gmail-képsablon.
    • Gmail – egyetlen promóciós sablon.
    • Gmail – többtermékes sablon.
    • Gmail katalógussablon.
    • Egyéni HTML-feltöltés a Gmail szolgáltatásba.

Gmail-hirdetesek-tipusai.png

  1. Töltsd fel a szükséges tartalmakat!
  2. Mentsd el a hirdetést! Mentés előtt az előnézeti képpel megtekintheted, hogy a hirdetésed hogyan fog megjelenni.

[szerkesztés] Tippek

Mikor és melyik sablont használjuk?

  • Gmail-képsablon: grafikus által előre elkészített kész kép feltöltésére alkalmas.
  • Gmail – egyetlen promóciós sablon: feltölthetsz képet, szöveges tartalmat, használhatsz cselekvésre ösztönző gombot. Ideális lehet egy termék, egy ajánlat esetén.
  • Gmail – többtermékes sablon: ahogy a neve is mutatja, több termék, több szolgáltatás, több ajánlat esetén ideális választás. Szám szerint 6 elemet promotálhatunk vele.
  • Gmail katalógussablon: 1 kiemelt terméket, és legfeljebb 3 másik terméket hirdethetünk általa.
  • Egyéni HTML felöltése: saját, egyéni Gmail-hirdetéseket hozhatunk létre.


[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • internetkapcsolat
  • Gmail-fiók
  • aktív AdWords-fiók (számlázási adattal és rendelkezésre álló keret)
  • ajánlat
  • weboldal (és megfelelő céloldal)
  • szép kép a termékedről, szolgáltatásodról
  • logó


[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • A Gmail-hirdetésekkel nem működik a remarketing funkció.
  • Nem kompatibilis a piacon belüli szegmensek célzása sem.
  • A beérkező levelektől elkülönített helyen, a Promóciók mappában találhatók a Gmail-hirdetések.


[szerkesztés] Kapcsolódó videók

Hogyan kell Gmail-hirdetést létrehozni az AdWords-ben?

[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Miért válasszuk a Gmail-hirdetést?

Az oldal szerzői

Lilly




betöltés...