Zsarolovirusok-elleni-vedelem.png
VÉDELEM A ZSAROLÓVÍRUSOK ELLEN
A német G DATA vírusirtóban két független keresőmotor van, így kiemelkedő védelmet biztosít a kártevők ellen. Emellett a szoftver része az egyedülálló védelem a zsarolóvírusok ellen, valamint a BankGuard technológia, ami internetes fizetés közben óvja adataidat. Vásárlásnál használd a „hogyankell” kuponkódot az extra 15% kedvezményért.

Hogyankell:Cikkírás

A Hogyankell.hu wikiből

Írj Te is cikket a Hogyankell.hu-ra!

Kérlek, hogy mielőtt cikkírásba kezdesz, olvasd el a vonatkozó Hogyan kell útmutatót és/vagy nézd meg az alábbi videót! A Gyakori kérdések között szintén választ kaphatsz a kérdéseidre.

Így hozhatsz létre új cikket

Az alábbi mezőbe írd be azt a címet, amit a Hogyan kell cikknek adni szeretnél, majd nyomd meg a cikk létrehozása gombot.

Kérlek, hogy a "Hogyan kell" előtag és "?" nélkül add meg a címet!

Inkább e-mailben küldenéd el?

Szeretnéd oldalunkon megjeleníteni egy korábban írt cikkedet? Kérlek küldd el e-mailben, és mi kitesszük az oldalra.

E-mail cím, amire a cikkeket várjuk: info@hogyankell.hu

Megírásra váró Hogyan kell cikkek listája

A hozzánk beérkező kérések alapján folyamatosan bővítjük azt a listát, melyben a megírásra váró cikkek sorakoznak. Ha van olyan téma, amiről szívesen olvasnál, írd be a megfelelő kategóriába. Ha szeretnél részt venni Magyarország legnagyobb praktikus tanácsokat adó oldalának bővítésében, akkor segíts a cikk írásban. A megírásra váró cikkek listája itt található!

Az oldal szerzői

Bya, Hogyankell, Kiscsillag