Zsarolovirusok-elleni-vedelem.png
VÉDELEM A ZSAROLÓVÍRUSOK ELLEN
A német G DATA vírusirtóban két független keresőmotor van, így kiemelkedő védelmet biztosít a kártevők ellen. Emellett a szoftver része az egyedülálló védelem a zsarolóvírusok ellen, valamint a BankGuard technológia, ami internetes fizetés közben óvja adataidat. Vásárlásnál használd a „hogyankell” kuponkódot az extra 15% kedvezményért.

Több képes hirdetést létrehozni a Facebookon

A Hogyankell.hu wikiből

[szerkesztés] Hogyan kell több képes hirdetést létrehozni a Facebookon?

Fb-hirdetes.png
A Facebook-hirdetések között lehetőség van több képből álló hirdetés létrehozására is, melyben minden kép más linkre mutathat. Ennek beállításához a következőket kell tenni.

[szerkesztés] Lépések

  1. A hirdetés kreatív részében válaszd a „Több kép egy hirdetésben” változatot, így egy hirdetésben maximum 5 képet jeleníthetsz meg extra költség nélkül!Tobb-kep.png
  2. Válaszd ki, hogy melyik Facebook-oldallal szeretnéd összekapcsolni a hirdetést! Ez mindenképp javasolt, mivel ezek a típusú hirdetések a legjobban az asztali és mobil hírfolyamban tudnak működni, ehhez pedig elengedhetetlen az összekapcsolás.
  3. Írd meg a poszt szövegét a Szöveg részbe! Ez fog megjelenni a képek fölött a posztban.

Tobb-kepes-hirdetes.png

  1. Válaszd ki a képek sorrendjét! A képek és hivatkozások részben kiválaszthatod, hogy a Facebook automatikus algoritmusa alapján változtassa a képek sorrendjét a hirdetésben, és mindig a legjobban teljesítők kerüljenek előre, vagy az általad feltöltött sorrendben jelenjenek meg a képek. Ez leginkább akkor fontos, ha például történetmesélésre használod ezt a formátumot, ahol számít, hogy állandó legyen a képek sorrendje, vagy esetleg egy olyan kreatívot készítesz, ahol a képek egymásutánisága adja ki a teljes kreatívot. Ilyenkor is ki kell venni a jelölést az automatikus változtatás elől.
  2. Utolsó kártya kiválasztása! Azt is eldöntheted, hogy az utolsó képként megjelenjen-e az oldal profilképe, vagy erre nem tartasz igényt.
  3. A kisképek beállítása. A megadott URL-ek alapján automatikusan felajánl képeket, melyeket négyzetes formára körbe is vág, de ezek mindegyikét szabadon cserélgethetjük a Kép megváltoztatása gombra kattintva. Érdemes négyzetes képeket feltölteni, ha erre nincs lehetőségünk, akkor pedig a Kép körülvágása gombra kattintva meghatározni, hogy a kép melyik része látszódjon a hirdetésben.
  4. Főcím beállítása. Adjuk meg a max. 40 karakterből álló főcímet, ami közvetlenül a kép alatt fog megjelenni! Hozzá tartozó leírást is adhatunk meg, de ez nem kötelező, viszont minden kép esetében teljesen egyedien módosítható.
  5. Célhely URL-címének megadása. Ebben a részben állíthatjuk be, hogy az egyes képek lekattintása után, hova vezessük a látogatót. Így lehetőségünk van egy hirdetésben akár 5 különböző szolgáltatásunk vagy termékünk promótálására is. Itt is mindenképpen paraméterezett URL-eket használjunk.
  6. Kattintógomb elhelyezése. Ha szeretnénk, lehetőség van ár, hogy az egyes képeken kattintógomb is megjelenjen pl. További tudnivalók, Regisztráció, Vásárlás most. Viszont, ha egy kattintógombot beállítunk, akkor minden képen az fog megjelenni, ezeket nem tudjuk egyenként módosítani.
  7. Plusz kép hozzáadása: alapvetően 3 képből álló hirdetést ajánl fel a Facebook, de a 3. kép után lévő + gomb megnyomásával további képeket adhatunk hozzá a hirdetéshez.

[szerkesztés] Tippek

  • Nem kell Power Editorba belépnünk ahhoz, hogy ilyen típusú hirdetést hozzunk létre, mivel a Hirdetéskezelőből is elérhető ez a funkció.
  • Minden kép alá paraméterezett linkeket állítsunk be, amelyek alapján a Google Analytics adataiból megtudhatjuk, hogy a hirdetés melyik képére kattintottak, és melyekből érkeztek a konverziók.


[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • Facebook-oldal
  • Facebook hirdetési fiók


[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Ha egyszer feltöltöttük a képeket az első, második, harmadik helyre, akkor onnantól már nem tudjuk őket cserélgetni, csak ha töröljük az adott helyről és feltöltjük egy másikra.
  • A használt képeken lévő szöveg mennyisége nem haladhatja meg a 20%-ot.


[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Bianka