Alapítványt alapítani szerkesztése

A Hogyankell.hu wikiből

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
15. sor: 15. sor:

* Ha 1%-ot szeretnél gyűjteni a személyi jövedelem adókból, akkor beszélj könyvelővel ügyvéddel, mert erre nem minden alapítvány és nem az alapításkor azonnal jogosult, hanem jogszabályban lévő speciális szabályai vannak.
+
* '''Ha 1%-ot szeretnél gyűjteni a személyi jövedelem adókból,''' akkor beszélj könyvelővel ügyvéddel, mert erre nem minden alapítvány és nem az alapításkor azonnal jogosult, hanem jogszabályban lévő speciális szabályai vannak.
  
* Ha pályázathoz csinálod az alapítványt, tájékozódj a pályázati feltételekről is előzetesen, sőt, keress egy nonprofit pályázatokban jártas tanácsadó irodát, biztosan lesz 1-2 hasznos ötletük számodra.
+
* '''Ha pályázathoz csinálod az alapítványt''', tájékozódj a pályázati feltételekről is előzetesen, sőt, keress egy nonprofit pályázatokban jártas tanácsadó irodát, biztosan lesz 1-2 hasznos ötletük számodra.

* Csak olyan kuratóriumi elnököt vagy tagot kérj fel tisztségviselőnek, akikben bízol és tudod, hogy az alapítvány vagyonát csak az alapítványi célok érdekében használja majd fel.
 
 +

== Amire szükséged lehet ==
 
== Amire szükséged lehet ==
53. sor: 54. sor:

* [https://kereses.magyarorszag.hu/jogszabalykereso Ingyenes jogszabálykereső az alapítványi szabályokhoz]

[[Kategória:Üzlet-jog]]

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse | Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)