Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket

4 bájt hozzáadva, 2013. április 30., 10:10
Lépések
#*Variáljuk a releváns kulcsszavak egyezési típusait!Az általános kulcsszavak helyett célszerűbb a kifejezésegyezés („olcsó konyhabútor”) és a pontos egyezés ([konyhabútor]) típusokat alkalmazni.
#*A rosszul teljesítő kulcsszavakat szüneteltessük vagy töröljük a listából!
#*Kizáró kulcsszavakkal küszöböljük ki a nem kívánt megjelenítéseket! Például ha nem forgalmazunk használt egyetemi könyvet, azonban másfajta használt könyveket igen, akkor vegyük fel a listába az ''–egyetemi '' kizáró kulcsszót.
#*A rosszul teljesítő hirdetések szövegeit írjuk át és tegyük őket ösztönzőbbé (''Vásárolja meg olcsóbban!, Regisztráljon most a kedvezményekért!'')!
#*A hirdetések láthatósága érdekében használjunk kulcsszavakat a hirdetés címében és szövegében! Ezek a kulcsszavak megfelelő felhasználói keresés esetében félkövér betűtípusban fognak megjelenni, így könnyebben rájuk irányul a felhasználó figyelme.
1 859
szerkesztés