532
szerkesztés
Módosítások
nincs szerkesztési összefoglaló
# '''Hozzunk létre egy céges fiókot!''' Ahhoz, hogy LinkedIn hirdetési kampányt hozzunk létre, először egy üzleti fiókot (business account) kell létrehoznunk.
## Lépjünk be a saját profilunkkal, majd válasszuk a jobb felső menüben a Business services/Advertising (Üzleti szolgáltatások/Hirdetés) lehetőséget! Erre kattintva eljutunk a LinkedIn kampányoldalára, ahol új hirdetéseket állíthatunk be, vagy menedzselhetjük korábbi hirdetéseinket. Ha most először vagyunk itt, válasszuk a Get started gombot (Kezdjük)!
## A jobb felső legördülő menüben válasszuk ki a Create a business account lehetőséget (Üzleti fiók létrehozása)! [[Fájl:linkedin1.jpg]] [[Fájl:Linkedin2.jpg]]## A felugró ablakban adjuk meg a cégünk nevét, a felhasználó nevet (ez is lehet a cégnév), valamint válasszunk pénznemet! [[Fájl:Linkedin3.jpg]]# '''A hirdetés létrehozása:''' Kattintsunk a Create an ad (Hirdetés létrehozása) lehetőségre, vagy ha a kampányok áttekintése oldalon vagyunk, a Create a new campaign lehetőségre (Új kampány létrehozása)![[Fájl:Linkedin4.jpg]]
# '''Nevezzük el a kampányt!''' A Campaign name mezőbe írjuk be a kampány nevét, aztán válasszuk ki a hirdetés nyelvét (magyar egyelőre sajnos nem lehet), valamint a hirdetés típusát. Utóbbi lehet Basic vagy Media. Szöveges vagy képes hirdetéshez a Basic (Alap) lehetőséget válasszuk!
# '''Adjuk meg az érkezési oldalt!''' A kampányt irányíthatjuk weboldalunkra vagy LinkedIn oldalunkra is.
# '''Írjuk meg a hirdetést!''' A címsor maximum 25 karakter lehet, míg leírás 75 karakter.
# '''További hirdetésverziók létrehozása:''' A + Add variaton lehetőségre kattintva újabb hirdetési szövegeket adhatunk a kampányunkhoz. Ha nem szeretnénk további hirdetéseket létrehozni, kattintsunk a Next gombra![[Fájl:Linkedin5.jpg]]# '''Célzás:''' Jobb oldalt folyamatosan látjuk, hogy milyen célzásokat állítottunk be, és így hány embert érhetünk el a hirdetésünkkel. [[Fájl:Linkedin6.jpg]] A következő szempontok szerint célozhatjuk a kampányt:
## Terület: Választhatunk kontinenst és azon belül országot is.
## Cég: Név és kategória szerint is válogathatunk. Utóbbi esetében iparág és cégméret szerint szűkíthetünk.
## További beállítások (More targeting options): Erre kattintva tovább pontosíthatjuk a célzást iskolai végzettség, képességek, csoportok, nem és életkor szerint.
## Ha mindent beállítottunk, kattintsunk a Next gombra.
# '''Költségkeret és időzítés megadása!''' A következő oldalon a büdzsét állíthatjuk be:[[Fájl:Linkedin7.jpg]]
## Eldönthetjük, hogy kattintás, vagy megjelenés alapon szeretnénk fizetni. Utóbbit imázsépítés esetén érdemes alkalmazni.
## Beállíthatjuk a napi keretet.