Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni

475 bájt hozzáadva, 2013. november 8., 13:46
Tippek
== Tippek ==
#Figyeljünk oda *Érdemes olyan e-mail kiküldő rendszerrel dolgoznunk, amely arról is tud adatot szolgáltatni, hogy a leiratkozásokra is! címzett mikor, milyen eszközön (pl. okostelefon, tablet, PC, okostelevízió), milyen levelezőrendszeren keresztül és milyen formátumban (HTML, szöveges) nyitotta meg levelünket, illetve kattintott át weboldalunkra. A leiratkozások száma is árulkodik kapott információk alapján még tovább optimalizálhatjuk e-mail marketing kampányunk teljesítményérőlkampányainkat. Ha rövid időn belül tömegesen tűnnek el címlistánkról akár régipéldául azt tapasztaljuk, akár új feliratkozókhogy a címzettek jellemzően a reggeli órákban olvassák aktuális hírleveleinket, akkor tegyük meg a szükséges lépéseket! Például írjunk új regisztrációra ösztönző szöveget, figyelemfelkeltőbb levéltárgyattovábbiakban célszerű ezen időtartam alatt kiküldeni e-mailjeinket. Ha pedig azt látjuk, fogalmazzunk hogy célközönségünk jelentős része okostelefonján nyitotta meg új típusú üzeneteket, adjunk vonzóbb, személyre szabott ajánlatokat vagy módosítsuk a levelek kiküldésének időpontjátlevelünket, gyakoriságát! Ezekkel a lépésekkel elkerülhetjük a leiratkozásokatakkor érdemes külön, és ezáltal javíthatunk hírleveleink, eDMmobileszközre optimalizált e-jeink teljesítményénmail designt kialakítanunk.#Mérlegeljük a tesztek eredményeit is! *Ha a kiküldés előtt több tesztkampányt olyan mérőrendszerünk van, amely azt is futtattunkmegmutatja, hogy hányan küldték tovább, akkor az ezek által elért eredményeket is alaposan vizsgáljuk illetve osztották meg! Azt közösségi oldalakon a kampányt vessük be élesbenlevelünket (elhelyeztünk benne ilyen funkciót), amelyik a teszt során jobban teljesítettakkor következtetéseket vonhatunk le arra vonatkozóan, illetve ha egyik sem teljesített hogy milyen üzenetek működnek jól, akkor javítsunk rajtukés a továbbiakban is ilyen típusúakat érdemes megfogalmaznunk!*A honlapunkon elvégzett konverziók mérésére további mérőeszközöket, például Google Analyticset is használhatunk.*[http://www.hogyankell.hu/J%C3%B3_fogad%C3%B3_oldalt_kialak%C3%ADtani_direkt_marketinghez/ Hogyan kell jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez?]
== Amire szükséged lehet ==
1 859
szerkesztés