1 859
szerkesztés
Módosítások
→Tippek
*Számos olyan eszköz áll a rendelkezésünkre az AdWords rendszerében, amelyek segíthetnek optimalizálni hirdetéseinket:
**'''Kulcsszótervező''': javaslatokat ad új kulcsszavakra és hirdetéscsoportokra, kulcsszólistákat is többszörözhetünk vele, és becslést ad pontos egyezésű kulcsszavak napi kattintására és megjelenésére, átlagos pozíciójára, napi költségére, CTR-jére és átlagos CPC-jére
**'''Display tervező''': segít létrehozni vizuális, illetve videohirdetéseinket a Display Hálózaton
**'''Elhelyezés eszköz''': ötleteket ad azokra a releváns webhelyekre és területekre/kategóriákra a Display Hálózatban, ahol megjeleníthetőek a hirdetéseink, továbbá képes- és videohirdetések esetén megmutatja, hogy melyek azok a helyek, amelyek nem fogadják el az adott hirdetéstípust és formátumot
**'''Lehetőségek''': figyelembe veszi a költségkeretet, a kulcsszavak-, valamint a kampány teljesítményét, és ezek alapján ad optimalizálási ötleteket, amelyek segítségével javíthatjuk fiókunk hatékonyságát