Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket

600 bájt hozzáadva, 2013. szeptember 6., 14:20
Lépések
#*Bővítsük meglévő kulcsszólistánkat új kulcsszavakkal és állítsunk be hozzájuk megfelelő egyezéstípust!
#*Hozzunk létre hirdetéseket és kulcsszavakat honlapunk nem kiemelten hirdetett részeihez is! Például lehet, hogy a legfontosabb hirdetéseink témája az akciós tulipánhagymák, de ezek mellett felvehetjük kulcsszólistánkra a többi általunk forgalmazott növényt is, és készíthetünk hozzájuk általános hirdetéseket, hiszen ezek is megjelenhetnek megfelelő felhasználói keresésekre, és elirányíthatják honlapunkra (a példánkban) az általában az adott virág után érdeklődőket.
#*Növeljük a napi költségkeretet! Nagyobb ajánlattal több megjelenést kapunk, tehát több kattintást is begyűjthetünk.#*Növeljük a maximális CPC-ajánlatot! Ez emelheti hirdetésünk pozícióját, tehát az első találatok között jelenhet meg hirdetésünk, így könnyebben ráakadhatnak a felhasználók.Továbbfejlesztett kampányoknál ajánlatkorrekciókat adhatunk meg, azaz meghatározhatjuk, hogy mobil eszközök esetén például +20%-kkal legyen magasabb a CPC-ajánlatunk. Azaz ha 50 forint az alap CPC, akkor ha mobil eszközön kattintanak a hirdetésünkre, az a kattintás 60 forintba fog kerülni. Ezt az ajánlatkorrekciót helyek és időszakok (hirdetésütemezés) esetében is alkalmazhatjuk. Mivel egyre többen mobil eszközön interneteznek, ezért nem árt igénybe venni ezt a funkciót, így még több embert érhetünk el, a kattintások számát pedig gyarapíthatjuk.
#*Hozzunk létre hirdetéseket a Display Hálózaton is! Többféle hirdetéssel (szöveges-, képes-, video-, multimédiás- és mobilhirdetés), többféle hálózaton több ügyfelet érhetünk el, és ezáltal a forgalmunkat is növelhetjük.
#*Terjeszkedjünk hirdetéseinkkel! Ha van rá módunk, akkor célszerű kiterjeszteni kampányaink területi vagy akár demográfiai célzásait is a nagyobb ügyfélszerzés reményében. Például ha kedvezményes lézeres látásjavító kezelést hirdetünk, akkor nemcsak például a 25-35 év közötti fő célcsoportot, hanem az ennél némileg fiatalabbakat is megcélozhatjuk, hiszen a rövidlátás vagy éppen a szemtengelyferdülés problémája őket is érintheti.
1 859
szerkesztés