1 859
szerkesztés
Módosítások
→Tippek
*Számos olyan eszköz áll a rendelkezésünkre az AdWords rendszerében, amelyek segíthetnek optimalizálni hirdetéseinket:
**'''Kulcsszóválasztó eszközKulcsszótervező''': javaslatokat ad új kulcsszavakraés hirdetéscsoportokra, kulcsszólistákat is többszörözhetünk vele, ötleteket ad kizáró kulcsszavakra és segít megbecsülni a kulcsszavak forgalmát**'''Forgalombecslő''': becslést ad az egyes pontos egyezésű kulcsszavak napi kattintására és megjelenésére, átlagos pozíciójára, napi költségére, CTR-jére és átlagos CPC-jére
**'''Elhelyezés eszköz''': ötleteket ad azokra a releváns webhelyekre és területekre/kategóriákra a Display Hálózatban, ahol megjeleníthetőek a hirdetéseink, továbbá képes- és videohirdetések esetén megmutatja, hogy melyek azok a helyek, amelyek nem fogadják el az adott hirdetéstípust és formátumot
**'''Lehetőségek''': figyelembe veszi a költségkeretet, a kulcsszavak-, valamint a kampány teljesítményét, és ezek alapján ad optimalizálási ötleteket, amelyek segítségével javíthatjuk fiókunk hatékonyságát
**'''Konverziókövetés''': megmutatja az elért konverziókat, tulajdonképpen azt, hogy mennyire hatékonyak hirdetéseink**'''Konverzióoptimalizáló''': optimalizálja a hirdetésmegjelenítéseket, azaz kiküszöböli a haszonnal nem járó kattintásokat és az eredményeket a lehető legtöbb hasznot hozó hirdetéseket jeleníti meg Google Analyticsben tudjuk nyomon követni**'''FiókstatisztikákJelentések''': a személyre szabható oszlopoknak és lebontási lehetőségeknek köszönhetően azokra az adatokra koncentrálhatunk, amelyek fontosak lehetnek hirdetéseink optimalizálásához(kulcsszavak, hirdetésszövegek, hirdetéscsoportok teljesítménye)
**'''Google Analytics''': megmutatja, hogy a felhasználók hogyan találtak rá honlapunkra, hogyan használták azt, amely információk alapján is javíthatjuk oldalunk eredményességét
*[http://www.hogyankell.hu/Google_AdWords_kamp%C3%A1ny_k%C3%B6lts%C3%A9geit_cs%C3%B6kkenteni Hogyan kell a Google AdWords kampány költségeit csökkenteni?]