1 859
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
→Lépések
#*Motiváljuk a felhasználókat! A hirdetésszövegekbe olyan kifejezéseket, felszólításokat kell írni, amelyek a kívánt cselekvésre ösztönzik a felhasználókat (''Rendelje meg most!, Kérjen ajánlatot!''), továbbá hangsúlyozni kell az adott termék vagy szolgáltatás előnyeit (''Minőségi kivitelezés, Két év garanciával!''), a hozzájuk kapcsolódó kedvezményes ajánlatokat (''Kettőt fizet, hármat vihet!, Most 50% kedvezménnyel!''), hiszen ezek is nagyban befolyásolhatják a vevők döntéseit.
#*Vezessük jó helyre a potenciális ügyfeleket! A hirdetésre való kattintás után olyan oldalra kell vezetnünk a potenciális ügyfeleket, amelyen könnyen megtalálhatják a hirdetésben kínált konkrét dolgot, és már csak egy kattintásukba kerüljön például az online vásárlás vagy a regisztráció.
#*Használjuk a intelligens CPC-t (ECPC) vagy Konverzióoptimalizálót! Ha be van állítva honlapunkra Mindkét ajánlattételi mód növeli a megadott ajánlatainkat (CPC, illetve CPA) azoknál a konverziókövetési funkciókattintásoknál, és az elmúlt 30 napban legalább 15 konverziót ért el kampányunkmelyek nagyobb valószínűséggel vezetnek konverzióhoz, akkor igénybe vehetjük ezt a konverzióhoz nem vezető kattintások esetében pedig csökkentik őket. Az ECPC az eszköztáltalunk beállított max. LényegeCPC-ajánlattal működik és nem lépi át azt 30%-nál nagyobb mértékben, hogy optimalizálja míg a hirdetésmegjelenítéseket, azaz kiküszöböli a haszonnal nem járó kattintásokat és Konverzióoptimalizáló teljes szabadsággal állítja be a lehető legtöbb hasznot hozó hirdetéseket jeleníti megCPC-ajánlatainkat. Tehát ez az Mindkét eszköz használatához be kell állítunk a konverziókövetési adatok felhasználásával segít több Konverziókövetést, a Konverzióoptimalizáló pedig csak akkor működik, ha az elmúlt 30 napban legalább 15 konverziót elérni, mindezt alacsonyabb áronértünk el hirdetéseinkkel.
#'''Építeni szeretném a márkát!''' Márkanépszerűsítő kampányunk esetében a fő cél a vevővel történő folyamatos kommunikáció annak érdekében, hogy újra és újra emlékeztessük a márkánkra, a többi márkával szemben a mienket részesítse előnyben egy esetleges vásárlás során. A márkaerősítésre tervezett hirdetéseknél a következő tanácsokat tartsuk be:
#*Válasszuk a CPM-árazást! Mivel kevésbé a kattintás, sokkal inkább a hirdetések láthatósága számít, ezért anyagilag jobban megéri az ezer megjelenésenkénti elszámolást választanunk. Azonban lehet, hogy olyan hirdetéseket készítünk, amelyekre nem igazán kattintanak az internetezők, de márkánkat mégis jól tudják népszerűsíteni. Ebben az esetben lehet, hogy mégiscsak a CPC-alapú árazás éri meg anyagilag jobban, hiszen így is megjelenhetnek a hirdetéseink, de költségeket nem fognak felhalmozni.