1 859
szerkesztés
Módosítások
→Lépések
#*Kizáró kulcsszavakkal küszöböljük ki a nem kívánt megjelenítéseket! Például ha nem forgalmazunk használt egyetemi könyvet, azonban másfajta könyveket igen, akkor vegyük fel a listába az ''–egyetemi'' kizáró kulcsszót.
#*A rosszul teljesítő hirdetések szövegeit írjuk át és tegyük őket ösztönzőbbé (''Vásárolja meg olcsóbban!, Regisztráljon most a kedvezményekért!'')!
#*Használjunk kulcsszóbeillesztést! Ha ugyanazt a kulcsszót kapcsoszárójelbe téve elhelyezzük Például a hirdetés címsorábanelhelyezhetünk egy kapcsos zárójelbe tett kulcsszót, valamint kapcsoszárójel nélkül a hirdetés szövegébenami dinamikusan frissül az adott hirdetést megjelenítő keresési kifejezéssel, akkor vagyis nem ez a kulcsszó megfelelő felhasználói keresés esetében félkövér betűtípusban fog megjelennia hirdetés címsorában, hanem a hirdetést megjelenítő keresési kifejezés, így könnyebben rá irányul a felhasználó figyelme, vagyis pontosan azt kapjapont az fogja látni, amit keresett. Azonban ha a felhasználó olyan kulcsszóra keres rá, amely túl hosszú és a karakterkorlát miatt illeszthető be a hirdetés címsorába, akkor a hirdetésben az általunk - kapcsos zárójelben - megadott kulcsszó fog megjelenni. Érdemes tehát olyan hirdetési címsort írni, amely a dinamikusan beillesztett keresési kifejezésekkel is értelmes lesz.
#'''Gyarapítani szeretném a forgalmat!''' Hirdetéseinkkel az is lehet a célunk, hogy egyszerűen csak a honlapunkra érkezők számát gyarapítsuk, azaz növeljük webhelyünk forgalmát. Természetesen ebben az esetben is a releváns kulcsszavakkal és az [[Google_AdWords_kampányhoz_hirdetési_szöveget_írni | imponáló hirdetésszövegekkel]] érhetjük el ezt az eredményt, de további praktikákat is bevethetünk:
#*Bővítsük meglévő kulcsszólistánkat új kulcsszavakkal és állítsunk be hozzájuk megfelelő egyezéstípust!