Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Google AdWords kampány költségeit csökkenteni

18 bájt hozzáadva, 2012. május 21., 16:06
Figyelmeztetések
== Figyelmeztetések ==
* '''Kerüljük el az irreálisan magas költségeket! ''' A napi költségkeret segít korlátozni az AdWords kampányunk havi költségeit, hogy semmiképp se fordulhasson elő, hogy a vártnál több költségünk keletkezik. A napi költségkeretben limitálhatjuk a naponta elköltött összeget, ami annyit jelent, hogy amennyiben ez az összeg kifutott a hirdetéseink a továbbiakban nem jelennek meg az internetezők számára. Az előző időszakok statisztikái alapján minimális eltéréseket tehet a rendszer (+/-20%), de összességében egy napi 800 forintos költségkeret mellett egy 30 napból álló hónap összes költsége nem haladhatja meg a 30*800= 24 000 forintot. Amennyiben a költségkeret miatt nem jelennek meg a hirdetéseink azt a kampányok lapon az állapot oszlopban jelzi a rendszer (költségkeret által korlátozva). Ekkor eldönthetjük, hogy megér-e nekünk ennél több pénzt havonta a még több megjelenés és várható kattintás.* '''Ügyeljünk rá, hogy ne fogyjon le a költségkeret a számlánkról! ''' A Google AdWords-ben számos értesítési funkciót be lehet állítani, köztük a költségkeretre vonatkozóan is, amit érdemes észben tartani, és időben pótolni a lefogyó összeget, mivel pár napba telhet az átutalt összeg rendszeren való átfuttatása, és abban az időszakban nem fognak megjelenni a hirdetéseink. Tehát még az előtt töltsük fel a keretünket, mielőtt az teljesen lefogyna!* '''Soha ne keressünk rá és kattintsuk le a saját hirdetéseinket! ''' Sokan ellenőrzés céljából beírják a keresőbe a kulcsszavaikat, hogy meggyőződhessenek róla, hogy hirdetésük megjelenik a rendszerben, majd lekattintják, hogy biztosak legyenek benne, hogy jó helyre visz a link! Ez az ablakon kidobott pénz tetőfoka. A Google AdWords hirdetési rendszere számtalan lehetőséget biztosít az admin felületen belül annak ellenőrzésére, hogy hirdetéseink hol és milyen kulcsszavakra jelennek meg, és milyen linkekre vezetnek, köztük az Eszközök és elemzés menüponton belül elérhető Hirdetéselőnézet funkció.
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
935
szerkesztés