„Több látogatót irányítani a weboldalra” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
(Új oldal, tartalma: „== Hogyan kell több látogatót irányítani a weboldalra? == A webes megjelenés mozgatórugója a látogató, aki felkeresi a honlapot. Nélküle a weboldal olyan m…”) |
|||
9. sor: | 9. sor: | ||
# Keresőoptimalizálás: A leginkább kifizetődő látogatószerzési módszer a keresőoptimalizálás vagy más néven SEO. A módszerek felsorolása, és az összefüggések leírása több cikket is magába foglalna, így ezt csak említés szintjén teszem meg. A SEO-ban az a jó, hogy ha megcsináljuk, és jól csináljuk azt, a látogatók automatikusan fognak érkezni a keresőkből. | # Keresőoptimalizálás: A leginkább kifizetődő látogatószerzési módszer a keresőoptimalizálás vagy más néven SEO. A módszerek felsorolása, és az összefüggések leírása több cikket is magába foglalna, így ezt csak említés szintjén teszem meg. A SEO-ban az a jó, hogy ha megcsináljuk, és jól csináljuk azt, a látogatók automatikusan fognak érkezni a keresőkből. | ||
− | |||
# Közösségi oldalak: Nem csak a Facebook-ra gondolok, vannak egyéb csatornák is, mint például a Twitter, Pinterest, LinkedIn stb. Válaszd bármelyiket is, fontos hogy rendszeres, de nem túlzott mértékű kommunikációval fogsz csak eredményeket elérni. Építs a weboldalad témakörét érdeklő közösséget, akinek időnként megmutatod a weboldal írásait. | # Közösségi oldalak: Nem csak a Facebook-ra gondolok, vannak egyéb csatornák is, mint például a Twitter, Pinterest, LinkedIn stb. Válaszd bármelyiket is, fontos hogy rendszeres, de nem túlzott mértékű kommunikációval fogsz csak eredményeket elérni. Építs a weboldalad témakörét érdeklő közösséget, akinek időnként megmutatod a weboldal írásait. | ||
− | |||
# Linképítés: Ez a keresőoptimalizáláshoz is kapcsolódhat, hiszen a link-hálózat nagyságát és minőségét a Google is felhasználja a találati lista összeállításakor, ugyanakkor önmagában is egy látogatószerző csatorna lehet. | # Linképítés: Ez a keresőoptimalizáláshoz is kapcsolódhat, hiszen a link-hálózat nagyságát és minőségét a Google is felhasználja a találati lista összeállításakor, ugyanakkor önmagában is egy látogatószerző csatorna lehet. | ||
− | |||
# Minőségi tartalom: Ha minőségi, érdekes vagy hasznos tartalmakat készítünk a látogatóink maguktól is meg fogják azt osztani a közösségi hálózatokon, elküldik ismerőseinek, illetve jobb helyezéseket fog adni a Google is ha látja hogy az emberek kedvelik a tartalmaid. | # Minőségi tartalom: Ha minőségi, érdekes vagy hasznos tartalmakat készítünk a látogatóink maguktól is meg fogják azt osztani a közösségi hálózatokon, elküldik ismerőseinek, illetve jobb helyezéseket fog adni a Google is ha látja hogy az emberek kedvelik a tartalmaid. | ||
47. sor: | 44. sor: | ||
== Kapcsolódó források, hivatkozások == | == Kapcsolódó források, hivatkozások == | ||
− | |||
− | |||
A lap jelenlegi, 2016. augusztus 22., 17:45-kori változata
[szerkesztés] Hogyan kell több látogatót irányítani a weboldalra?
A webes megjelenés mozgatórugója a látogató, aki felkeresi a honlapot. Nélküle a weboldal olyan mint a papírgyűjtésen a szórólap. Ha valaki véletlenül megtalálja és még érdekli is mi van benne az óriási szerencse!
A látogatók weboldalra irányításának több módszere is létezik, a leghatásosabbak akkor lesznek, ha többet is használsz belőlük. Az ajánlott sorrend a következő:
[szerkesztés] Lépések
- Keresőoptimalizálás: A leginkább kifizetődő látogatószerzési módszer a keresőoptimalizálás vagy más néven SEO. A módszerek felsorolása, és az összefüggések leírása több cikket is magába foglalna, így ezt csak említés szintjén teszem meg. A SEO-ban az a jó, hogy ha megcsináljuk, és jól csináljuk azt, a látogatók automatikusan fognak érkezni a keresőkből.
- Közösségi oldalak: Nem csak a Facebook-ra gondolok, vannak egyéb csatornák is, mint például a Twitter, Pinterest, LinkedIn stb. Válaszd bármelyiket is, fontos hogy rendszeres, de nem túlzott mértékű kommunikációval fogsz csak eredményeket elérni. Építs a weboldalad témakörét érdeklő közösséget, akinek időnként megmutatod a weboldal írásait.
- Linképítés: Ez a keresőoptimalizáláshoz is kapcsolódhat, hiszen a link-hálózat nagyságát és minőségét a Google is felhasználja a találati lista összeállításakor, ugyanakkor önmagában is egy látogatószerző csatorna lehet.
- Minőségi tartalom: Ha minőségi, érdekes vagy hasznos tartalmakat készítünk a látogatóink maguktól is meg fogják azt osztani a közösségi hálózatokon, elküldik ismerőseinek, illetve jobb helyezéseket fog adni a Google is ha látja hogy az emberek kedvelik a tartalmaid.
[szerkesztés] Tippek
Ezek voltak a fő módszerek, de léteznek apróbb trükkök százai, amiket kihasználva szintén komoly forgalomra tehetünk szert.
- Forgalomcserélő rendszerek: Ilyenek is léteznek, itt pénzért vagy weboldalak megtekintéséért cserébe látogatókat szerezhetsz. A módszert nem igazán ajánlom ha kereső-optimalizálni is szeretnél, mivel nagy valószínűséggel a Google nem nézi jó szemmel ezeket a rendszereket.
- E-mail aláírás: Egyszerű de nagyszerű trükk, ha az e-mail aláírásunk kiegészítjük egy kattintható hivatkozással. A napi levelezések alkalmával ezek a linkek rengeteg helyre eljuthatnak.
- Hirdetés: A fizetett hirdetések szintén hozhatnak stabil forgalmat, azonban ez a pénztárcánk függvényében használandó módszer,
[szerkesztés] Amire szükséged lehet
- weboldal
- Google Analytics
- Facebook oldal, vagy csoport
- folyamatos tanulási készség
[szerkesztés] Figyelmeztetések
A keresőoptimalizálás és a Facebook marketing is óriási szakterület aminek szabályai egyik napról a másikra megváltozhatnak. Ha folyamatosan ügyelsz arra, hogy minőségi tartalmakat gyártasz, és megbízható vagy, nem lesz különösebb problémád, de ha csalsz az algoritmusok gyorsan lefülelnek.