„LinkedIn hirdetési kampányt létrehozni” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

 
(3 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
== Hogyan kell LinkedIn hirdetési kampányt csinálni? ==
+
== Hogyan kell LinkedIn hirdetési kampányt létrehozni? ==
  
 
[[Fájl:LinkedIn.jpg|right]]A LinkedIn a szakmai kapcsolatépítés egyik legelterjedtebb platformja hazánkban. A Facebookhoz hasonlóan itt is futtathatunk hirdetéseket, amiket ráadásul elég jól célozhatunk, többek között cégméret, cégprofil, beosztás stb. szerint. A következő cikkben a LinkedIn hirdetés létrehozásának lépéseit mutatjuk be.
 
[[Fájl:LinkedIn.jpg|right]]A LinkedIn a szakmai kapcsolatépítés egyik legelterjedtebb platformja hazánkban. A Facebookhoz hasonlóan itt is futtathatunk hirdetéseket, amiket ráadásul elég jól célozhatunk, többek között cégméret, cégprofil, beosztás stb. szerint. A következő cikkben a LinkedIn hirdetés létrehozásának lépéseit mutatjuk be.
6. sor: 6. sor:
 
# '''Hozzunk létre egy céges fiókot!''' Ahhoz, hogy LinkedIn hirdetési kampányt hozzunk létre, először egy üzleti fiókot (business account) kell létrehoznunk.
 
# '''Hozzunk létre egy céges fiókot!''' Ahhoz, hogy LinkedIn hirdetési kampányt hozzunk létre, először egy üzleti fiókot (business account) kell létrehoznunk.
 
## Lépjünk be a saját profilunkkal, majd válasszuk a jobb felső menüben a Business services/Advertising (Üzleti szolgáltatások/Hirdetés) lehetőséget! Erre kattintva eljutunk a LinkedIn kampányoldalára, ahol új hirdetéseket állíthatunk be, vagy menedzselhetjük korábbi hirdetéseinket. Ha most először vagyunk itt, válasszuk a Get started gombot (Kezdjük)!
 
## Lépjünk be a saját profilunkkal, majd válasszuk a jobb felső menüben a Business services/Advertising (Üzleti szolgáltatások/Hirdetés) lehetőséget! Erre kattintva eljutunk a LinkedIn kampányoldalára, ahol új hirdetéseket állíthatunk be, vagy menedzselhetjük korábbi hirdetéseinket. Ha most először vagyunk itt, válasszuk a Get started gombot (Kezdjük)!
## A jobb felső legördülő menüben válasszuk ki a Create a business account lehetőséget (Üzleti fiók létrehozása)!
+
## A jobb felső legördülő menüben válasszuk ki a Create a business account lehetőséget (Üzleti fiók létrehozása)! [[Fájl:linkedin1.jpg]] [[Fájl:Linkedin2.jpg]]
## A felugró ablakban adjuk meg a cégünk nevét, a felhasználó nevet (ez is lehet a cégnév), valamint válasszunk pénznemet!  
+
## A felugró ablakban adjuk meg a cégünk nevét, a felhasználó nevet (ez is lehet a cégnév), valamint válasszunk pénznemet! [[Fájl:Linkedin3.jpg]]
# '''A hirdetés létrehozása:''' Kattintsunk a Create an ad (Hirdetés létrehozása) lehetőségre, vagy ha a kampányok áttekintése oldalon vagyunk, a Create a new campaign lehetőségre (Új kampány létrehozása)!
+
# '''A hirdetés létrehozása:''' Kattintsunk a Create an ad (Hirdetés létrehozása) lehetőségre, vagy ha a kampányok áttekintése oldalon vagyunk, a Create a new campaign lehetőségre (Új kampány létrehozása)! [[Fájl:Linkedin4.jpg]]
 
# '''Nevezzük el a kampányt!''' A Campaign name mezőbe írjuk be a kampány nevét, aztán válasszuk ki a hirdetés nyelvét (magyar egyelőre sajnos nem lehet), valamint a hirdetés típusát. Utóbbi lehet Basic vagy Media. Szöveges vagy képes hirdetéshez a Basic (Alap) lehetőséget válasszuk!  
 
# '''Nevezzük el a kampányt!''' A Campaign name mezőbe írjuk be a kampány nevét, aztán válasszuk ki a hirdetés nyelvét (magyar egyelőre sajnos nem lehet), valamint a hirdetés típusát. Utóbbi lehet Basic vagy Media. Szöveges vagy képes hirdetéshez a Basic (Alap) lehetőséget válasszuk!  
 
# '''Adjuk meg az érkezési oldalt!''' A kampányt irányíthatjuk weboldalunkra vagy LinkedIn oldalunkra is.
 
# '''Adjuk meg az érkezési oldalt!''' A kampányt irányíthatjuk weboldalunkra vagy LinkedIn oldalunkra is.
 
# '''Írjuk meg a hirdetést!''' A címsor maximum 25 karakter lehet, míg leírás 75 karakter.
 
# '''Írjuk meg a hirdetést!''' A címsor maximum 25 karakter lehet, míg leírás 75 karakter.
# '''További hirdetésverziók létrehozása:''' A + Add variaton lehetőségre kattintva újabb hirdetési szövegeket adhatunk a kampányunkhoz. Ha nem szeretnénk további hirdetéseket létrehozni, kattintsunk a Next gombra!
+
# '''További hirdetésverziók létrehozása:''' A + Add variaton lehetőségre kattintva újabb hirdetési szövegeket adhatunk a kampányunkhoz. Ha nem szeretnénk további hirdetéseket létrehozni, kattintsunk a Next gombra! [[Fájl:Linkedin5.jpg]]
# '''Célzás:''' Jobb oldalt folyamatosan látjuk, hogy milyen célzásokat állítottunk be, és így hány embert érhetünk el a hirdetésünkkel. A következő szempontok szerint célozhatjuk a kampányt:
+
# '''Célzás:''' Jobb oldalt folyamatosan látjuk, hogy milyen célzásokat állítottunk be, és így hány embert érhetünk el a hirdetésünkkel. A következő szempontok szerint célozhatjuk a kampányt: [[Fájl:Linkedin6.jpg]]
 
## Terület: Választhatunk kontinenst és azon belül országot is.
 
## Terület: Választhatunk kontinenst és azon belül országot is.
 
## Cég: Név és kategória szerint is válogathatunk. Utóbbi esetében iparág és cégméret szerint szűkíthetünk.
 
## Cég: Név és kategória szerint is válogathatunk. Utóbbi esetében iparág és cégméret szerint szűkíthetünk.
19. sor: 19. sor:
 
## További beállítások (More targeting options): Erre kattintva tovább pontosíthatjuk a célzást iskolai végzettség, képességek, csoportok, nem és életkor szerint.
 
## További beállítások (More targeting options): Erre kattintva tovább pontosíthatjuk a célzást iskolai végzettség, képességek, csoportok, nem és életkor szerint.
 
## Ha mindent beállítottunk, kattintsunk a Next gombra.
 
## Ha mindent beállítottunk, kattintsunk a Next gombra.
# '''Költségkeret és időzítés megadása!''' A következő oldalon a büdzsét állíthatjuk be:
+
# '''Költségkeret és időzítés megadása!''' A következő oldalon a büdzsét állíthatjuk be: [[Fájl:Linkedin7.jpg]]
 
## Eldönthetjük, hogy kattintás, vagy megjelenés alapon szeretnénk fizetni. Utóbbit imázsépítés esetén érdemes alkalmazni.
 
## Eldönthetjük, hogy kattintás, vagy megjelenés alapon szeretnénk fizetni. Utóbbit imázsépítés esetén érdemes alkalmazni.
 
## Beállíthatjuk a napi keretet.
 
## Beállíthatjuk a napi keretet.

A lap jelenlegi, 2013. december 12., 13:38-kori változata

[szerkesztés] Hogyan kell LinkedIn hirdetési kampányt létrehozni?

LinkedIn.jpg

A LinkedIn a szakmai kapcsolatépítés egyik legelterjedtebb platformja hazánkban. A Facebookhoz hasonlóan itt is futtathatunk hirdetéseket, amiket ráadásul elég jól célozhatunk, többek között cégméret, cégprofil, beosztás stb. szerint. A következő cikkben a LinkedIn hirdetés létrehozásának lépéseit mutatjuk be.

[szerkesztés] Lépések

  1. Hozzunk létre egy céges fiókot! Ahhoz, hogy LinkedIn hirdetési kampányt hozzunk létre, először egy üzleti fiókot (business account) kell létrehoznunk.
    1. Lépjünk be a saját profilunkkal, majd válasszuk a jobb felső menüben a Business services/Advertising (Üzleti szolgáltatások/Hirdetés) lehetőséget! Erre kattintva eljutunk a LinkedIn kampányoldalára, ahol új hirdetéseket állíthatunk be, vagy menedzselhetjük korábbi hirdetéseinket. Ha most először vagyunk itt, válasszuk a Get started gombot (Kezdjük)!
    2. A jobb felső legördülő menüben válasszuk ki a Create a business account lehetőséget (Üzleti fiók létrehozása)! Linkedin1.jpg Linkedin2.jpg
    3. A felugró ablakban adjuk meg a cégünk nevét, a felhasználó nevet (ez is lehet a cégnév), valamint válasszunk pénznemet! Linkedin3.jpg
  2. A hirdetés létrehozása: Kattintsunk a Create an ad (Hirdetés létrehozása) lehetőségre, vagy ha a kampányok áttekintése oldalon vagyunk, a Create a new campaign lehetőségre (Új kampány létrehozása)! Linkedin4.jpg
  3. Nevezzük el a kampányt! A Campaign name mezőbe írjuk be a kampány nevét, aztán válasszuk ki a hirdetés nyelvét (magyar egyelőre sajnos nem lehet), valamint a hirdetés típusát. Utóbbi lehet Basic vagy Media. Szöveges vagy képes hirdetéshez a Basic (Alap) lehetőséget válasszuk!
  4. Adjuk meg az érkezési oldalt! A kampányt irányíthatjuk weboldalunkra vagy LinkedIn oldalunkra is.
  5. Írjuk meg a hirdetést! A címsor maximum 25 karakter lehet, míg leírás 75 karakter.
  6. További hirdetésverziók létrehozása: A + Add variaton lehetőségre kattintva újabb hirdetési szövegeket adhatunk a kampányunkhoz. Ha nem szeretnénk további hirdetéseket létrehozni, kattintsunk a Next gombra! Linkedin5.jpg
  7. Célzás: Jobb oldalt folyamatosan látjuk, hogy milyen célzásokat állítottunk be, és így hány embert érhetünk el a hirdetésünkkel. A következő szempontok szerint célozhatjuk a kampányt: Linkedin6.jpg
    1. Terület: Választhatunk kontinenst és azon belül országot is.
    2. Cég: Név és kategória szerint is válogathatunk. Utóbbi esetében iparág és cégméret szerint szűkíthetünk.
    3. Beosztás: Kiválaszthatjuk, hogy a hirdetésünket milyen pozíciójú, illetve milyen területen dolgozó emberek lássák.
    4. További beállítások (More targeting options): Erre kattintva tovább pontosíthatjuk a célzást iskolai végzettség, képességek, csoportok, nem és életkor szerint.
    5. Ha mindent beállítottunk, kattintsunk a Next gombra.
  8. Költségkeret és időzítés megadása! A következő oldalon a büdzsét állíthatjuk be: Linkedin7.jpg
    1. Eldönthetjük, hogy kattintás, vagy megjelenés alapon szeretnénk fizetni. Utóbbit imázsépítés esetén érdemes alkalmazni.
    2. Beállíthatjuk a napi keretet.
    3. Megadhatjuk, hogy meddig fusson a kampány. Megadhatunk egy végdátumot, de határozatlan időre is futtathatjuk a hirdetéseinket.
    4. Kattintógombot is hozzáadhatunk a hirdetéshez.
    5. Ha végeztünk a beállításokkal, indítsuk el a kampányt a Launch campaign gombra kattintva.

[szerkesztés] Tippek

  • A hirdetés címsora legyen figyelemfelkeltő, a leírásban pedig emeljük ki termékünk vagy szolgáltatásunk fő előnyeit!
  • A hirdetéshez érdemes képet is feltölteni, hogy figyelemfelkeltőbbé tegyük. Max. 2 MB-os, 50x50 pixeles, jpg, png vagy gif fájlt tölthetünk fel.

[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Ahhoz, hogy létre tudjunk hozni egy üzleti fiókot, üzleti profillal is rendelkeznünk kell.
  • Egyelőre magyar nyelven nem lehet hirdetéseket létrehozni, csak a LinkedIn által támogatott nyelveken!

[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • LinkedIn regisztráció
  • LinkedIn üzleti profil

[szerkesztés] Felhasznált források, kapcsolódó webcímek

Az oldal szerzői

Andi02