1 859
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
→Lépések
== Lépések ==
#'''Működjenek Figyeljünk a funkciókfunkciókra!''' Ha A direkt marketing levelünkben elhelyezett cselekvésre ösztönző felszólításra (pl. „Jelentkezzen még ma!”) vagy [[Hatásos_akciógombot_tervezni |hatásos akciógombokatakciógombra]] vagy cselekvésre ösztönző felszólításokat helyeztünk el(pl. „Megveszem”, akkor ezekre kattintva a felhasználó „Letöltöm”) rákattintva az érdeklődőnek olyan fogadó oldalra jussonkell eljutnia, ahol melyen az adott funkciót funkció (például pl. regisztráció, online vásárlás, regisztráció, ingyenes tájékoztató letöltése) közvetlenül használni tudjafogadja. Valószínűleg elvennénk a nyereményjátékon fellelkesült olvasó kedvét a jelentkezéstől, ha „Igen, jelentkezem a nyereményekért!” gombra kattintva egy általános információkat tartalmazó aloldalon landolna, nem pedig a játékra jelentkezés funkció fogadná.#'''Legyenek egyszerűek az űrlapok!''' Ha levelünk olvasója már eljutott odáig, hogy végrehajtson valamilyen konverziót honlapunkon, akkor törekedjünk arra, hogy a A különböző űrlapok kitöltése csak kitöltésének folyamatát egyszerűsítsük le, az adott konverzióra (pl. online megrendelés) kész ügyfélnek mindössze néhány kattintásába kerüljönaz adott űrlap kitöltése. #'''Ne tévesszük meg a felhasználót!''' Ha direkt marketing levelünkben termékeket ajánlunkegy adott terméket ajánljunk, és a felhasználó csak egy rákattint az adott termék képére vagy a mellette található feliratra kattint, akkor csak a konkrét termékkel kapcsolatos oldalra jussonaloldalra vezessük, ne pedig az összes terméket bemutató oldalra. Ez azért fontos, mert egy esetleges vásárlástól esnénk el, ha a potenciális vevő a sok-sok termék között teljesen elveszve nem találná az őt érdeklő terméket. Ugyanez érvényes abban az esetben is, ha például „Bővebben” vagy „További részletek” vagy „Bővebben” kattintható link van, tehát a felhasználó valóban egy tájékoztató oldalra kerüljön.#'''Kerüljük a nem odaillő elemeket!''' Ha levelünkben található ajánlatkérés gombra kattint a felhasználó, és eljut az oldalunkra, akkor ott ne egy előugró ablak fogadja, mely például Facebook oldalunk lájkolására kéri. Az illető nyilván azért kattintott az ajánlatkérő gombra, mert ajánlatot akar kérni, és ettől nagyon könnyen eltántoríthatjuk, ha egyéb dolgokkal megzavarjuk ezt a folyamatot.#'''Tegyük reszponzívvá honlapunkat!''' Ha reszponzív , tehát az adott eszköz kijelzőjének vagy képernyőjének méretéhez igazodik direkt marketing leveleket készítünklevelünk, akkor a honlapunk is legyen reszponzív, azaz rugalmasan alkalmazkodjon az adott eszköz kijelzőjének vagy képernyőjének méretéhez. Ha ugyanis ha a felhasználó például okostelefonon olvassa levelünket, és rákattint egy benne található linkre, mely átirányítja oldalunkraakkor olyan oldalra jusson, akkor a honlapunk amely okostelefonon is legyen könnyen böngészhető, az űrlapok is legyenek rövidebbek, kitöltésüket könnyítsük megfelelően jelenik meg felsorolásokkal, pipálási lehetőségekkel, akciógombokkal.
== Tippek ==