#* Használj a csavarnak megfelelő méretű kulcsot.
#* Óvatosan távolítsd el a csavart, ha nem akarsz a fáradt olajban percekig keresgélni.
# '''* Az olajleeresztő csavar alatt általában van alátét''', ha fém, akkor az újra felhasználható, ha valamilyen más anyag, akkor azt érdemes cserélni, így a későbbiekben elkerülhető az olajszivárgás.# [[Fájl:olajcsere-regi-olajszuro.JPG|right]]'''Keresd meg az olajszűrőt a motortérben.''' A régi olajszűrő eltávolítása nem könnyű, ezért érdemes olajszűrő kulcsot. Ha sikerült eltávolítani, ellenőrizd, hogy a gumitömítést is sikerült levenni, ha nem, akkor az új szűrő nem fog passzolni, ezért érdemes óvatosan eltávolítani. # [[Fájl:olajcsere-olajleereszto-visszacsavarasa.JPG|right]]'''Csavard vissza az olajleeresztő csavart.''' Nem csavard túl a mentet, feszes legyen, de semmiképpen nem szabad erőltetni (ha teheted használj nyomáskulcsot, a pontos értéket a gépkönyv tartalmazza). Ne feledkezz meg a tömítőgyűrűről sem!# [[Fájl:olajcsere-uj-olajszuro.JPG|right]]'''Csavard be az új olajszűrőt.''' Az új szűrőről távolítsd el a csomagolást, majd egy kis olajjal kend be a peremét és így csavard vissza. # [[Fájl:olajcsere-uj-olaj-beontese.JPG|right]]'''Töltsd be az új olajat az olajbeöntő nyíláson.''' Az olaj pontos mennyiségéről a gépkönyvből, vagy az autó használati utasításából tájékozódhatsz. Miután beöntötted a megfelelő mennyiséget, várj pár perccet, majd ellenőrizd az olajszintet a nívópálca segítségével. # [[Fájl:olajcsere-olajbeonto-nyilas.JPG|right]]'''Csavard vissza az olajbeöntő fedelet.''' Nézd meg, hogy nem hagytál-e szerszámot a motortérben, majd csukd be a fedelete.
# '''Indítsd el a motort, figyelj az olajnyomás lámpára''', hogy kialszik-e. 1 perc után állítsd le a motort és ellenőrizd, hogy nincs-e olajfolyás.