2 129
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
Új oldal, tartalma: „ =='''Egy jó vezető mindenre figyel!'''== Valóban lehet mindenre figyelni? Ha nem, akkor hogyan priorizálunk? Vagy ha tudjuk, hogy valamire nem figyelünk, akkor…”
=='''Egy jó vezető mindenre figyel!'''==
Valóban lehet mindenre figyelni? Ha nem, akkor hogyan priorizálunk? Vagy ha tudjuk, hogy valamire nem figyelünk, akkor ismerjük-e annak a lehetséges következményeit, és akár annak a fényében is úgy határozunk, hogy továbbra sem ügyelünk jobban?
Nálad mi a helyzet? Érdemes gyorsan sorra venni: marketing, ügyfélszolgálat, munkatársak, pénzügy, továbbképzések, jövőkép, adminisztráció. Megannyi szó, ami viszont hatalmas területet fed le, mindegyiket napokig, hetekig lehetne vesézni. Mi most mégis ezek közül a humán erőforrásra, vagyis a munkatársaidra szeretnénk elsősorban koncentrálni. Ha úgy érzed, van még tanulnivalód ezen a téren, akkor mindenképpen olvasd el mai írásunkat!
==='''Mitől boldog és elégedett a munkavállaló?'''===
Bármennyire is csűrjük-csavarjuk, a munkavállaló akkor lesz elégedett, ha sikeres, hozza a számokat, és ez a bérjegyzékén is meglátszik. Ez utóbbit, hogy biztosan tudd teljesíteni a számára, érdemes a [https://www.klikkmarketing.hu/szolgaltatasok/konzultacio Klikkmarketing eseti konzultációjával bebiztosítani]. Itt ugyanis fel lehet tárni az olyan anomáliákat, amelyek miatt nem feltétlenül jönnek azok a bevételek, amelyekből a munkavállalókat ki lehet fizetni.
Persze a pénz nem minden! Bár kétségtelenül fontos, de sok egyéb tényező is közrejátszik, így akár a vezető személye is gyakori indok a váltásra. Éppen ezért fontos, hogy saját magadat is folyamatosan fejleszd, hiszen ha jó vezetői kompetenciákkal rendelkezel, akkor egyrészt észreveszed, ha valaki nem érzi jól magát és váltani szeretne, vagy épp úgy tudod vezetni a cégedet, hogy ott valóban élmény legyen dolgozni.
==='''Mit tehetsz, ha a te embereid nem érzik jól magukat?'''===
Elsősorban vedd észre és/vagy előzd meg!
A legjobb persze az utóbbi, de ha még épp az utolsó előtti pillanatban elcsíped a felmondásra készülő munkavállalót, akkor akár meg is tudod menteni a helyzetet.
Ehhez persze az kell, hogy rendszeresen kommunikálj az alkalmazottakkal, legyenek rendszeres négyszemközti meetingek, ahol őszintén tudtok eszmét cserélni a benneteket foglalkoztató témákról. Ilyenkor érdemes minél többet kérdezni, illetve értően, figyelmesen hallgatni is, hiszen ha megnyílik előttünk a dolgozónk, akkor jó eséllyel fogjuk tudni megtartani őt.
==='''A jól működő rendszer mindenképpen fontos!'''===
Botorság lenne azt gondolni vagy állítani, hogy csakis bizonyos emberekkel képes működni a cég. Persze vannak olyan alkalmazottak, akik távozása iszonyatos űrt hagy maga után, ám fontos tudni, hogy mindenki pótolható. Ha a vállalkozás jól működik, ha jól van kidolgozva a rendszer, akkor nem egy vagy nem két ember távozása fogja megrendíteni.
Ettől függetlenül persze érdemes minél több mindent megtenni azért, hogy a munkavállalók elégedettek legyenek, a cégvezetők pedig szemfülesek, és figyeljenek minden intő jelre, amely a cégüket érintheti. Ebben lesz a vezetők segítségére a Klikkmarketing összes szolgáltatása, tudástára és könyve.