Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Új oldal, tartalma: „ =='''Így lesz jó egy ételkiszállítási program az ügyfél szemszögéből'''== Egy ételkiszállítási programnak több fronton is meg kell állnia a helyét.…”


=='''Így lesz jó egy ételkiszállítási program az ügyfél szemszögéből'''==

Egy ételkiszállítási programnak több fronton is meg kell állnia a helyét. Egyrészt a futárok oldaláról, másrészt a diszpécsereknél, és ne feledkezzünk meg az ügyfelekről sem! Van pár olyan funkció, amit ha tud egy ilyen szoftver, akkor azzal igen komfortossá tehetjük a használatát az ügyfeleink számára is. Nézzük is meg, hogy melyek ezek!

==='''Mi az az ügyfél interfész egy ételkiszállítási szoftverben?'''===

Egy modern [https://deliveo.eu/hu ételkiszállítási szoftver] három területen mindenképp meg kell, hogy feleljen az igényeinknek: a már említett ügyfél front mellett a diszpécser oldalon és a futárok esetén is. Az ügyfél interfész nem más, mint egy szeparált webes felület, amin keresztül a futárszolgálat ügyfelei hozzáférnek a küldeményük fontosabb információihoz, és akár módosíthatnak is azon. Egy ilyen felületnek reszponzívnak kell lennie, mert ma már nagyon sokan csak telefonról nézik meg a kapott értesítéseket, e-maileket.

==='''Mit tud egy kiváló ügyfél interfész?'''===

Fontos, hogy mindenféle eszközön elérhető legyen. Így ne csak asztali PC-n vagy laptopon, de akár tableten vagy telefonon is tudják az ügyfelek használni. Ehhez szorosan kapcsolódik a már említett reszponzív megjelenés, hogy minden említett felületen minden a megfelelő helyen legyen látható, és ne csússzon szét az egész oldal.

Egy ilyen rendszernek jól kell kezelnie a címeket is. Az emberek általában vagy az otthonukba rendelnek, vagy jellemzően inkább a munkahelyükre, ahol a legtöbbször napközben tartózkodnak. Mivel több címről van szó, ezért fontos, hogy ezek szerkeszthetőek legyenek.

Az egyik legfontosabb funkciója egy ilyen interfésznek az, hogy nyomon lehessen követni a csomag aktuális státuszát. Egy olyan program, mint a Deliveo: Futár szoftver még ennél is tovább megy, abban ugyanis az egyes csomagok aktuális földrajzi helyzete is követhető.

Olyan alapfunkciókat is el kell tudni érni belőlük, mint az új csomag rögzítése, a csomagcímke letöltése vagy a tömeges csomagfeladás. Ha csak egy pizzériát üzemeltetünk, akkor valószínűleg nem relevánsak ezek a funkciók, de éppen az ilyenek miatt lehet szélesebb körben is alkalmazni egy ilyen programot.

==='''De mit kell egyáltalán tudnia egy ilyen szoftvernek?'''===

Ha röviden szeretnénk ezt leírni, akkor a legfontosabb, hogy minden résztvevőt (diszpécser, futár és címzett) maximálisan kiszolgáljon. Minden résztvevőnek egy-egy külön-külön hozzáférhető felületet kell tudnia biztosítani, amit csak ők használnak.

Egy ilyen programmal nem lehet gond sem a feladatkiosztás, sem a kiszállítás. Emellett az ügyfélelégedettség is maximalizálható azzal, hogy saját hozzáférést kap egy olyan felülethez, ahol nyomon tudja követni a csomagja útját.

Összességében minden folyamatra jó hatással van egy ilyen szoftver bevezetése. Csökkenteni tudja a szállítási időt (például a szállítási útvonalak racionalizálásával). Mivel növeli a szállítási folyamat hatékonyságát, csökkenteni tudja a költségeket. Az ügyfélélmény növelése pedig bevételnövekedést eredményezhet.
1 953
szerkesztés