2 129
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
Új oldal, tartalma: „ =='''Gördülékenyebb ügyfélirányítási módszert keres?'''== Akad számos olyan üzlettípus, ahol a legtöbb esetben folyamatosan özönlenek az ügyfelek, é…”
=='''Gördülékenyebb ügyfélirányítási módszert keres?'''==
Akad számos olyan üzlettípus, ahol a legtöbb esetben folyamatosan özönlenek az ügyfelek, és egészen nagy a valószínűsége annak, hogy bizonyos ideig várakozni is kell az ügyféltérben, mielőtt sorra kerülnek.
Ahhoz azonban, hogy a várakoztatás, vagyis az ügyfélirányítás zökkenőmentesen történjék, elengedhetetlenül fontos, hogy az ügyfelek már a belépéskor megkapják a várakozáshoz, az ügyintézéshez kapcsolódó leglényegesebb információkat.
Ha Önben már megérett a gondolat, hogy optimalizálni szeretné az ügyfélirányítás folyamatát, akkor a [https://www.reklameszkoz.hu/display-allvanyok_kiallitasi-eszkozok/varakoztato-tabla Reklámeszköz.hu várakoztatótáblái] és állványai fognak Önnek tökéletes megoldást nyújtani.
==='''Melyik várakoztató tábla lesz a legideálisabb az Ön cégének?'''===
Bár a legnépszerűbb termék kétségtelenül a háromféle plakátmérettel rendelkező alumínium várakoztató tábla, mégis akad még néhány másik opció, amit érdemes számba venni. A teleszkópos info állvány fokozatmentesen állítható mind magasságra, mind pedig dőlésszögre.
Az info oszlop egy sokkal minimalistább megoldást jelent, hiszen a plakátkeret helyett csupán egy plexi tartja az információt tartalmazó lapot. Ha valami elegánsabb megoldásra vágyik, akkor a slim posztertartó állványt érdemes választani.
A kapcsos menütartó állvány és a kültéri menütartó éttermek, vendéglátóhelyek esetében teszi gördülékenyebbé a vendégek és a dolgozók dolgát egyaránt.
==='''Milyen plakátméret az ideális?'''===
A legnépszerűbb méret az A4-es méret, köszönhető ez talán annak is, hogy ebben a méretben a legegyszerűbb és leggyorsabb nyomtatni, legyen szó bankról, közintézményről, hotelről vagy akár vendéglátó egységről.
Ennél lényegesebb pedig nincs is: ha van már várakoztató táblánk, akkor ott mindig naprakész információval várjuk a betérő vendégeket, ügyfeleket! A legtöbb állvány esetében könnyen, szerszámok nélkül cserélhető a plakát, sőt, akad olyan állvány is, amely mindkét oldalról olvasható felületet biztosít az ügyfeleknek.
==='''Egy jól elhelyezett kordon aranyat ér'''===
Persze nemcsak az információval, hanem a kordonokkal is tudjuk irányítani az embereket, ami például a sorszám nélküli várakozás során kifejezetten hasznosnak bizonyul, nem beszélve az ügyintézés diszkrét jellegéről, vagy akár a pandémia miatt távolságtartás szükségességéről.
Ha kijelöli az utat az ügyfelek számára, az mindenkinek csak egyszerűsíteni fogja a dolgát, ezáltal hatékonyabban tudják a kollégák végezni a munkájukat és az ügyfelek is nyugodtabban várakoznak.
==='''Szerezzen minél jobb ügyfélélményt!'''===
Talán mondani sem kell, de a megfelelő információmennyiséggel ellátott ügyfél elégedettebben és türelmesebben fog várakozni, így amikor végre eljut az ügyintéző asztaláig, nem önti rá az összes dühét a kollégára, hiszen jó előre megkapta a megfelelő tájékoztatást.
Ezért aztán fokozottan érdemes odafigyelni az ügyfélirányítás módjára, és minél több, minél láthatóbb helyre elhelyezett várakoztatótáblával és persze kordonnal elősegíteni a legjobb ügyfélélményt!