1
szerkesztés
Módosítások
→Tippek
== Lépések ==
# '''Legyél rövid és friss.''' Ne akarj egyből egy hosszú és bonyolult közleményt lenyomni szegény blogger torkán. Ha érdekli a téma, úgyis keresni fog a részletekért.
# '''Az e-mail tárgymezőjében kerüld az iparági szakzsargont, a „sajtóközlemény” megjelölést és a CSUPA NAGYBETŰVEL írt szöveget.''' Ezzel nagyobb az esélyed, hogy elkerüld az azonnali törlést.
# '''Nem árt tudni, kinek írsz.''' A személyes megszólítás, illetve annak jelzése, hogy legalább 5 percet fordítottál már a blog tanulmányozására feltétlenül növeli a bizalmat. (A "Tisztelt Szerkesztőség" a legtöbb blog esetében nem annyira nyerő megszólítás. Ezt csak az ellensúlyozhatja, ha a téma valóban nagyon fontos a blogger számára.
* Írj blogot, így többet megtudsz a bloggerekről.
Ne használd a bloggert ingyenes reklámfelületként. A blogok kemény munkával készülnek. Ha hatékony megjelenést szeretnél kezeld partnerként az igényes blogok szerkesztőit. Gondolj bele, hány embert érnek el, majd hasonlítsd össze, mennyit fizetsz egy nyomtatott médiának az ő elérésükért. Így mindjárt más aspektusba kerül az, hogy miért nem várhatod el az ingyenes felületet.
== Amire szükséged lehet ==