294
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
Új oldal, tartalma: „== Hogyan kell az új lead-generáló Facebook hirdetést használni? == right|250 px.jpg Te is használod a Facebook-ot üzleti céljaid eléréséhez? Ha…”
== Hogyan kell az új lead-generáló Facebook hirdetést használni? ==
[[Fájl:klikk|right|250 px.jpg]]
Te is használod a Facebook-ot üzleti céljaid eléréséhez? Ha nem csak felhasználóként tekintesz a legnagyobb és legismertebb közösségi hálózatra, hanem egy eszközkészletet látsz benne, ami segíti a kommunikációdat és az eredményességedet, akkor biztos egyet értesz abban, hogy a Facebook alkalmas lehet lead generálásra. Most pedig előállt egy új hirdetéstípussal, ami kimondottan a leadek gyűjtését segíti, továbbá felhasználói és hirdetői oldalról is leegyszerűsíti a folyamatot. A hirdetéstípus a mobilosoknak jelenik meg, akiknek nem kell bepötyögniük a válaszaikat, hanem az általad elkészített form mezőit használják, ahova a Facebook automatikusan behúzza a megfelelő adatokat.
== Lépések ==
#Lépj be a Power Editorba!
#A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót!
#Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra!
#Állítsd be a licit típusát!
#Add meg a Facebook oldaladat és töltsd fel a kreatívot!
#Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download, get quote, learn more, sign up, subscribe)
#Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat!
#Hozz létre adatvédelmi szabályzatot!
#Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők!
#Az űrlap eredményét a Facebook oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről.
== Tippek ==
*A hirdetéstípus célja az e-mail címek gyűjtése, így adatbázis építéshez jól alkalmazható.
* A Facebook rengeteg információt tárol a felhasználóról, így kedvünkre válogathatunk a nekünk éppen szükséges adatok között (ezeket fogja behúzni a form), sőt, az űrlapon 3 kérdést is a követőknek szegezhetünk.
*Létrehozhatsz sablonokat is, amelyek később megkönnyítik a munkádat!
== Amire szükséged lehet ==
*Mivel ez egy Facebook-hirdetés típus, mindenképp szükséged lesz egy saját Facebook-oldalra vagy legalább egy adminisztrátori státuszra, hogy kipróbálhasd a funkciót.
*Dombornyomott bankkártya vagy PayPal fiók a fizetéshez.
*Kérdésekre, amiket felteszel a követőidnek.
*Saját weboldal, ahova vezetheted az űrlap kitöltőit.
== Figyelmeztetések ==
*Jelenleg az űrlap magyar nyelven nem érhető el, de ha a profilodhoz illeszkedik az angol, akkor használd bátran!
*Az űrlap jelenlegi verziója nem formázható, nem illeszthető be tetszőleges magyarázó-, segítő szövegrész.
*Mivel csak mobilos felületen használható, így mobilos hirdetéstípusnak számít.
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
*[http://kozossegikalandozasok.hu/2015/09/15/lead-gyujto-hirdetes Lead gyűjtő hirdetés]
[[Kategória:Internet]]
[[Fájl:klikk|right|250 px.jpg]]
Te is használod a Facebook-ot üzleti céljaid eléréséhez? Ha nem csak felhasználóként tekintesz a legnagyobb és legismertebb közösségi hálózatra, hanem egy eszközkészletet látsz benne, ami segíti a kommunikációdat és az eredményességedet, akkor biztos egyet értesz abban, hogy a Facebook alkalmas lehet lead generálásra. Most pedig előállt egy új hirdetéstípussal, ami kimondottan a leadek gyűjtését segíti, továbbá felhasználói és hirdetői oldalról is leegyszerűsíti a folyamatot. A hirdetéstípus a mobilosoknak jelenik meg, akiknek nem kell bepötyögniük a válaszaikat, hanem az általad elkészített form mezőit használják, ahova a Facebook automatikusan behúzza a megfelelő adatokat.
== Lépések ==
#Lépj be a Power Editorba!
#A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót!
#Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra!
#Állítsd be a licit típusát!
#Add meg a Facebook oldaladat és töltsd fel a kreatívot!
#Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download, get quote, learn more, sign up, subscribe)
#Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat!
#Hozz létre adatvédelmi szabályzatot!
#Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők!
#Az űrlap eredményét a Facebook oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről.
== Tippek ==
*A hirdetéstípus célja az e-mail címek gyűjtése, így adatbázis építéshez jól alkalmazható.
* A Facebook rengeteg információt tárol a felhasználóról, így kedvünkre válogathatunk a nekünk éppen szükséges adatok között (ezeket fogja behúzni a form), sőt, az űrlapon 3 kérdést is a követőknek szegezhetünk.
*Létrehozhatsz sablonokat is, amelyek később megkönnyítik a munkádat!
== Amire szükséged lehet ==
*Mivel ez egy Facebook-hirdetés típus, mindenképp szükséged lesz egy saját Facebook-oldalra vagy legalább egy adminisztrátori státuszra, hogy kipróbálhasd a funkciót.
*Dombornyomott bankkártya vagy PayPal fiók a fizetéshez.
*Kérdésekre, amiket felteszel a követőidnek.
*Saját weboldal, ahova vezetheted az űrlap kitöltőit.
== Figyelmeztetések ==
*Jelenleg az űrlap magyar nyelven nem érhető el, de ha a profilodhoz illeszkedik az angol, akkor használd bátran!
*Az űrlap jelenlegi verziója nem formázható, nem illeszthető be tetszőleges magyarázó-, segítő szövegrész.
*Mivel csak mobilos felületen használható, így mobilos hirdetéstípusnak számít.
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
*[http://kozossegikalandozasok.hu/2015/09/15/lead-gyujto-hirdetes Lead gyűjtő hirdetés]
[[Kategória:Internet]]