# '''Készítsd el a szárnyat!''' Jöhet ismét a pauszpapír (vagy átlátszó sütőpapír). A bordák elkészítéséhez szükséged lesz két darab kemény és tartós sablonra, ezeket célszerű 3mm-es rétegelt falemezből elkészíteni, ellenőrizd a tervrajzon, hogy pontosak-e. Csinálj rájuk két lyukat, majd a mintát használva vágd ki a bordákat a balsalapból (a lyukak helyét se felejtsd el megjelölni). Ügyelj arra, hogy a borda hosszanti része a balsalap száliránnyal párhuzamos legyen, így kellően erős lesz. Érdemes legalább a szükségesnél 3-4 bordával többet készíteni (későbbi sérülések javítása). Ha megvannak a bordák, akkor finoman lyukaszd át mindegyiket a jelölt helyeken, majd fűzd fel egy-egy acélszálra úgy, hogy az első és utolsó borda a két, korábban rétegelt falapból készített sablon legyen. Reszeld a tömböt satuba fogva addig, míg minden balsa borda egyforma nem lesz. Alakíts ki a szárnymerevítő réseket! Utána helyezd a szárnymerevítőt a fóliával borított a tervrajzra, majd illeszd bele a bordákat. Ne feledkezz meg a belépő és kilépő élekről, valamint a szervótartókról sem (ez utóbbit a tervrajzok nem mindig jelölik). Ha minden stimmel, rögzítsd a darabokat gombostűvel, majd ragaszd össze a szárnyat, ezt követően borítsd vékony balsalappal a tervrajzon jelölt helyeken (ez segít a merevítésben). Ebben a fázisban érdemes elkészíteni a kormánylapátokat is, illetve még a bevonás, fóliázás előtt célszerű kialakítani a zsanérozást. [[Fájl:szarny-osszerakva-merevitesekkel-erositve.jpg]]
# '''Készítsd el a függőleges és vízszintes vezérsíkot!''' Ezek általában egyszerűbbek, mert lécekből épül fel, nincs szükség külön bordák kialakítására. Amennyiben a vezérsíkok bordázottak, úgy kövesd a szárny elkészítésénél leírtakat.
# '''Csináld meg a futókat!''' A futókhoz szükséged lesz a tervrajzon előírt méretű kerekekre, illetve acélhuzalokra, melyekből a futó vázszerkezetét hajlítással tudod kialakítani. Habár az acélrugók egy-egy erőteljesebb leszállás során elhajolnak, előnyük is éppen ebből fakad: rugózásuknak köszönhetően egy kevésbé jól sikerült leszállásnak sem lesz mindjárt törés az eredménye. Nehezebb, 1 kg feletti modelleknél már érdemes karbon, illetve alumínium futószárat használni. [[Fájl:repulo-futo-es-farokfuto-kialakitasa.jpg]]
# '''Alakítsd ki a törzsben a kormányrudazatot, illetve az elektronika helyét.''' Még a bevonás és fóliázás előtt alakítsd ki a kormánylapátok mozgatásához szükséges rudazatot, ami a törzsben fut. Használhatsz vékony, 1-2 mm-es acélszálat, illetve a meghajlás elkerülésére vékony, de erős műanyagcsövet az elvezetésre. A motor felfogatásánál kövesd a tervrajzon javasolt fel- és elhúzatási értékeket. [[Fájl:kormanyrudazat-elektronika-szervotarto-torzs.jpg]]
# '''Fóliázd be a szárnyat, illetve a függőleges és vízszintes vezérsíkot.''' Alul kezdd, használj modellvasalót a fólia felvitelére és persze óvatosan, nehogy eltörjön közben valami. [[Fájl:foliazas-szarny-fuggoleges-vizszintes-vezersik.jpg]]