581
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
→Lépések
#* Vigyázzunk a dicséretekkel és a pozitív értékeléssekkel is, próbáljunk közömbösek maradni.
#* Véletlen se szidjuk az üzletfelet, és a kifigurázás sem vezethet sikerhez. Ne ítéljünk elsőre, legyünk érzelmileg függetlenek
#* Előfordul, hogy a téves, félreértett értelmezés, elemzés, megállapítás miatt csúszik el a tárgyalás menete. Ilyen esetben inkább kérdezzünk rá a bizonytalan információra. Viszont ezzel is mértékkel bánjunk, az állandóan állandó kérdezgetés, vallatás szintén előnytelen kommunikációhoz vezethet.
#* Ne hagyjuk, hogy az ügyfél fölénk kerekedjen és határozatlanná, döntésképtelenné tegyen minket, és egyfajta visszavonulási szituációra kényszerítsen minket. Legyünk minden esetben határozottak, magabiztosak és céltudatosak, ne engedjük, hogy kibillentsenek minket.
#* A gúnyolódás és a humorizálás megengedhetetlen, komolytalanságra és neveletlenségre utalnak, semmilyen esetben se alkalmazzuk őket.
== Tippek ==