935
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
→Lépések
## Amennyiben nem a Facebook oldaladra szeretnéd vezetni a látogatókat, hanem a weboldaladra, akkor mindenképpen a 3. lehetőséget, a Kattintások a weboldalra pontot kell választani.
## Ha egy konkrét konverziós célod van a hirdetésekkel például, hogy a weboldaladon megvegyenek egy terméket vagy ajánlatot kérjenek tőled, akkor a Konverziók weboldalon típusú hirdetést hozd létre!
## Az Alkalmazástelepítések pontok pontot akkor érdemes választani, ha azt szeretnéd elérni a hirdetésekkel, hogy egy mobilos alkalmazást letöltsenek azok, akik látják a hirdetésed.
## Az Alkalmazáshoz kötődő aktivitás célt, akkor kell választani, ha már van egy Facebookos alkalmazásod, és azt szeretnéd hirdetni, hogy minél többen használják.
## Az Eseményreagálások cél akkor kifizetődő, ha létrehoztál egy Facebook eseményt és szeretnéd, hogy ennek a hirdetését minél többen lássák, mivel ez magát az eseményt fogja promotálni.