#** Tegyük fel, hogy egyazon médium oldalán két bannert is megjelentetek egy időpontban. Ahhoz, hogy tudjam melyik hatékonyabb, itt is arra van szükség, hogy két különböző mérőlinket generáljak le hozzájuk, és ezt úgy tudom megtenni, hogy a Campaign Contentben különbözőképpen nevezem el őket.
#* Adjuk meg a kampány nevét (Campaign Name). Itt többnyire ahhoz adunk meg valamilyen nevet, amilyen akcióhoz kapcsolódik a kampányunk, pl. tavaszi_akcio_2012, akcios_hotelek stb. Ez nagyon eltérő lehet. A példánkban említett üzenőfali bejegyzés nem kapcsolódik semmilyen különleges akcióhoz, promócióhoz, ezért most egyszerűen csak úgy nevezem el, hogy FB_posztolas.
##** A kampánynév elsősorban akkor fontos, ha például van egy akciónk, amihez kapcsolódóan több helyen is hirdetünk. Ha mindegyik ilyen hirdetésnél a mérőlink generálásakor ugyanazt a kampánynevet adjuk meg, sokkal könnyebben áttekinthetjük a felhasznált eszközök eredményeit, statisztikáit. Példánkban ugyan nincs kimondottan akcióról szó, de érdemes a későbbiekben is FB_posztolas-ként elneveznem a kampányt, így könnyedén összehasonlítható lesz majd a többi üzenőfali bejegyzéssel.# Nyomjuk meg a Generate URL gombot! [[Fájl:Url_builer_merolink.jpg]]# Az így kapott URL-t illesszük be majd a kívánt helyre.[[Fájl:Url_builer_merolink2.jpg|right]]
== Tippek ==