Cikkek:Legyen automata értékesítési rendszered

Innen: Hogyankell.hu


Legyen automata értékesítési rendszered!

Funnelflow.hu - 2024 május - LinkMarketing - 2.jpg

Beépített rendszerek, szoftverek és automatizmusok, amik időt spórolnak az értékesítőknek, hogy a lényegre koncentráljanak: az üzletkötésre. Ezt nem több munkával, hanem okosan beállított folyamatokkal könnyedén elérheted. Segíts nekik, hogy több találkozó záródhasson sikeres üzletkötéssel!

Mi a célja az automatizált értékesítésnek?

Rávághatjuk, hogy nyilván a nagyobb profit! Ha belegondolunk, azért ennél sokkal árnyaltabb a kép. Amíg az ember eljut a megkereséstől a bevételig és a profitig, számos folyamaton kell keresztülmenni, ami mind időbe, és ennél fogva pénzbe is kerül. Egy jól kialakított, automatizált értékesítési folyamat minden ismétlődő tevékenységet önállóan el tud végezni helyetted vagy az értékesítők helyett. Tehát a nagyobb profit mellett még számtalan, akár pénzben is kifejezhető előnyhöz juttat ez a rendszer. Nézz szét a FunnelFlow oldalán még ma!

Milyen folyamatokba tudod beállítani?

Az értékesítési automatizmusokat minden olyan feladatba be tudod állítani, ahol nem feltétlen szükséges emberi beavatkozás minden egyes alkalommal. A folyamataid véggigondolása után kis ráfordítással nagyon sok területen könnyíthetsz a munkaterheken. Szó szerint fellégethetsz majd, ha látod, hogy a rendszer neked és helyetted dolgozik!

Automatizálni tudod a kapcsolattartást, a lead generálást, az időpont-egyeztetést, az email marketing kampányokat. Emellett a számlagenerálást, a számlák kiküldését, az értékesítők feladatkiosztását is bátran rábízhatod az automatikus rendszerre. A jelentések és elemzések generálása pedig nagyban növeli majd az értékesítési eredményeidet.

Ezeket nagyon fogod szeretni

1. Hatékonyabb értékesítés. Nem kell a visszaigazolásokkal, számláküldéssel, emailezéssel időt tölteni. Az ügyfelek automatikusan jutnak hozzá ezekhez, személyre szabva, időben, hiba nélkül. Ezzel sokkal több idő, kapacitás jut új üzletek megkötésére.

2. Pénzt spórol. Az automatizált folyamatok lehetővé teszik a teljes online marketing és ügyfélszolgálat “kiszervezését”. Ezzel időt és pénzt spórol meg a vállalkozásodnak.

3. Egyre javuló ügyfélélmény. Az már alapvetés, hogy egy cég figyel az ügyfeleire. Az értékesítés automatizálásával könnyebb nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatokat, így személyre szabott élményt nyújthatsz nekik.

4. Mindenről tudni fogsz. Az automatizmusok segítenek nyomon követni mindent, ami az ügyfelekkel és a vállalkozásoddal kapcsolatos. Emellett pontos képet kaphatsz akár a termékkészletedről is, amivel elkerülheted a készlethiányt.

Az Active Campaign értékesítési automatizálási modulját azért találták ki, hogy segítsen neked több pénzt keresni, mindezt kevesebb munkával. Nemcsak az ügyfelekkel lesz könnyebb a kommunikáció és munka, de a belső folyamatok, feladatkiosztás is kevesebb időt vesz majd igénybe a megfelelő folyamatok beállításával.