Jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
 
== Hogyan kell jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez? ==
 
== Hogyan kell jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez? ==
  
[[Fájl:direkt_marketing.jpg|300 px|right|saját szerkesztésű fotó]]Direkt marketing kampányok során e-mailek tömegével árasztják el a cégek azokat a felhasználókat, akik előzőleg hozzájárulásukat adták ahhoz, hogy reklámleveleket küldjenek nekik. A siker felé vezető út első állomása az, hogy a címzett nyissa meg az e-mailt és kattintson a benne feltüntetett ajánlatra, a következő pedig természetesen az, hogy a potenciális ügyfél az adott vállalkozás honlapján hajtson végre konverziót, például online vásárlást vagy regisztrációt. Az, hogy utóbbi valóban meg is valósul, nagymértékben függ a fogadó oldal minőségétől. Cikkünkben tanácsokat adunk a hatékony fogadó oldal elkészítéséhez.
+
[[Fájl:direkt_marketing.jpg|300 px|right]]Direkt marketing kampányok során e-mailek tömegével árasztják el a cégek azokat a felhasználókat, akik előzőleg hozzájárulásukat adták ahhoz, hogy reklámleveleket küldjenek nekik. A siker felé vezető út első állomása az, hogy a címzett nyissa meg az e-mailt és kattintson a benne feltüntetett ajánlatra, a következő pedig természetesen az, hogy a potenciális ügyfél az adott vállalkozás honlapján hajtson végre konverziót, például online vásárlást vagy regisztrációt. Az, hogy utóbbi valóban meg is valósul, nagymértékben függ a fogadó oldal minőségétől. Cikkünkben tanácsokat adunk a hatékony fogadó oldal elkészítéséhez.
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
8. sor: 8. sor:
 
#'''Legyenek egyszerűek az űrlapok!''' A különböző űrlapok kitöltésének folyamatát egyszerűsítsük le, hogy a konverzióra (pl. online megrendelés) kész ügyfélnek mindössze néhány kattintásába kerüljön az adott űrlap kitöltése.  
 
#'''Legyenek egyszerűek az űrlapok!''' A különböző űrlapok kitöltésének folyamatát egyszerűsítsük le, hogy a konverzióra (pl. online megrendelés) kész ügyfélnek mindössze néhány kattintásába kerüljön az adott űrlap kitöltése.  
 
#'''Ne tévesszük meg a felhasználót!''' Ha levelünkben egy adott terméket ajánljunk, és a felhasználó rákattint az adott termék képére vagy a mellette található feliratra, akkor csak a konkrét termékkel kapcsolatos aloldalra vezessük, ne pedig az összes terméket bemutató oldalra. Ez azért fontos, mert egy esetleges vásárlástól esnénk el, ha a potenciális vevő a sok-sok termék között teljesen elveszve nem találná az őt érdeklő terméket. Ugyanez érvényes abban az esetben is, ha például „További részletek” vagy „Bővebben” kattintható link van, tehát a felhasználó valóban egy tájékoztató oldalra kerüljön.
 
#'''Ne tévesszük meg a felhasználót!''' Ha levelünkben egy adott terméket ajánljunk, és a felhasználó rákattint az adott termék képére vagy a mellette található feliratra, akkor csak a konkrét termékkel kapcsolatos aloldalra vezessük, ne pedig az összes terméket bemutató oldalra. Ez azért fontos, mert egy esetleges vásárlástól esnénk el, ha a potenciális vevő a sok-sok termék között teljesen elveszve nem találná az őt érdeklő terméket. Ugyanez érvényes abban az esetben is, ha például „További részletek” vagy „Bővebben” kattintható link van, tehát a felhasználó valóban egy tájékoztató oldalra kerüljön.
#'''Tegyük reszponzívvá honlapunkat!''' Ha reszponzív, tehát az adott eszköz kijelzőjének vagy képernyőjének méretéhez igazodik direkt marketing levelünk, akkor a honlapunk is legyen reszponzív. Ha a felhasználó például okostelefonon olvassa levelünket, és rákattint egy benne található linkre, akkor fontos, hogy olyan oldalra jusson, amely okostelefonon is megfelelően böngészhető.
+
#'''Tegyük reszponzívvá honlapunkat!''' Ha reszponzív, tehát az adott eszköz kijelzőjének vagy képernyőjének méretéhez igazodik direkt marketing levelünk, akkor a honlapunk is legyen reszponzív, ugyanis ha a felhasználó például okostelefonon olvassa levelünket, és rákattint egy benne található linkre, akkor olyan oldalra jusson, amely okostelefonon is megfelelően jelenik meg.
  
 
== Tippek ==
 
== Tippek ==
15. sor: 15. sor:
 
*Direkt marketing levelünk és a fogadó oldal designját érdemes összhangba hozni, ezzel is elősegítve cégünk, márkánk beazonosíthatóságát.  
 
*Direkt marketing levelünk és a fogadó oldal designját érdemes összhangba hozni, ezzel is elősegítve cégünk, márkánk beazonosíthatóságát.  
 
*A fogadó oldal jobb felső sarkában elhelyezhetünk ügyfélszolgálatot, így ha időközben kérdése, problémája merülne fel a felhasználónak, akkor gyorsan és könnyen tud segítséget kérni.
 
*A fogadó oldal jobb felső sarkában elhelyezhetünk ügyfélszolgálatot, így ha időközben kérdése, problémája merülne fel a felhasználónak, akkor gyorsan és könnyen tud segítséget kérni.
*Google Analytics mérőkód befűzésével könnyen mérhetjük a direkt marketing levelünkből érkező látogatásokat, valamint az oldalunkon végrehajtott konverziókat.
 
  
 
== Amire szükséged lehet ==
 
== Amire szükséged lehet ==
31. sor: 30. sor:
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
  
* [http://www.hogyankell.hu/Hat%C3%A9kony_e-mail_marketing_kamp%C3%A1nyt_csin%C3%A1lni Hogyan kell hatékony e-mail marketing kampányt csinálni?]
+
* [http://www.hogyankell.hu/Hat%C3%A9kony_e-mail_marketing_kamp%C3%A1nyt_csin%C3%A1lni/ Hogyan kell hatékony e-mail marketing kampányt csinálni?]
 
* [http://www.emailmarketing.hu/tippek/email-marketing-trendek-2013-ban/263/ Email marketing trendek 2013-ban]
 
* [http://www.emailmarketing.hu/tippek/email-marketing-trendek-2013-ban/263/ Email marketing trendek 2013-ban]
* [http://www.emailmarketing.hu/tippek/jol-nezzunk-ki/230/ Mire figyeljünk az email design kialakításakor?]
+
* [http://www.emailmarketing.hu/tippek/jol-nezzunk-ki/230/ Mire figyeljünk az email design kialakításakor? ]
* [http://www.sakkom.hu/blog/2011/01/11/5-gyakori-e-mail-marketing-hiba/ SAKKOM blog: 5 gyakori e-mail marketing hiba]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2012/07/03/levelszemet-hozzajarulassal/ SAKKOM blog: Levélszemét hozzájárulással]
 
 
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)