Integrálni a közösségi médiát és az e-mail marketinget szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
 
== Hogyan kell integrálni a közösségi médiát és az e-mail marketinget? ==
 
== Hogyan kell integrálni a közösségi médiát és az e-mail marketinget? ==
  
[[Fájl:kozossegi media_email marketing.jpg|250 px|right|saját szerkesztésű fotó]]A közösségi média élre törésével sok szakember úgy gondolja, hogy az e-mail marketing teljesen háttérbe szorul a vállalkozások marketingtevékenységében. A kulcs a két eszköz integrálásában van, ugyanis egymást erősítve hatékonyabban tudnak működni, párosukkal látványos eredményeket érhetünk el. Míg e-mailjeinkkel közvetlen ajánlatokat tudunk célba juttatni és hosszabb távon nagyobb vásárlóerőt szerezni, addig közösségi oldalainkon cégünk, márkánk ismertségét tarthatjuk fenn, ügyfeleinkkel kétirányú kommunikációt folytathatunk.  Cikkünkben bemutatjuk, hogy hogyan lehet integrálni a közösségi médiát és az e-mail marketinget.
+
[[Fájl:kozossegi media_email marketing.jpg|250 px|right]]A közösségi média élre törésével sok szakember úgy gondolja, hogy az e-mail marketing teljesen háttérbe szorul a vállalkozások marketingtevékenységében. A kulcs a két eszköz integrálásában van, ugyanis egymást erősítve hatékonyabban tudnak működni, párosukkal látványos eredményeket érhetünk el. Míg e-mailjeinkkel közvetlen ajánlatokat tudunk célba juttatni és hosszabb távon nagyobb vásárlóerőt szerezni, addig közösségi oldalainkon cégünk, márkánk ismertségét tarthatjuk fenn, ügyfeleinkkel kétirányú kommunikációt folytathatunk.  Cikkünkben bemutatjuk, hogy hogyan lehet integrálni a közösségi médiát és az e-mail marketinget.
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
29. sor: 29. sor:
 
*E-mailjeink tárgya lehet ugyanaz, mint például Facebook hirdetésünk fejlécében szereplő szöveg, mert ha a felhasználó már találkozott vele a Facebookon, akkor ismerős lehet számára az adott akció, és valószínűleg előbb meg fogja nyitni levelünket.
 
*E-mailjeink tárgya lehet ugyanaz, mint például Facebook hirdetésünk fejlécében szereplő szöveg, mert ha a felhasználó már találkozott vele a Facebookon, akkor ismerős lehet számára az adott akció, és valószínűleg előbb meg fogja nyitni levelünket.
 
*Egy-egy fotó hatékonyságát/sikerét letesztelhetjük e-mailben és ugyanezt közösségi posztban vagy hirdetésben is.
 
*Egy-egy fotó hatékonyságát/sikerét letesztelhetjük e-mailben és ugyanezt közösségi posztban vagy hirdetésben is.
*[http://www.hogyankell.hu/A_k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi_m%C3%A9di%C3%A1val_e-mail_adatb%C3%A1zist_%C3%A9p%C3%ADteni Hogyan kell a közösségi médiával e-mail adatbázist építeni?]
+
*[http://www.hogyankell.hu/A_k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi_m%C3%A9di%C3%A1val_e-mail_adatb%C3%A1zist_%C3%A9p%C3%ADteni/ Hogyan kell a közösségi médiával e-mail adatbázist építeni?]
  
 
== Amire szükséged lehet ==
 
== Amire szükséged lehet ==
45. sor: 45. sor:
  
 
*[http://marketinger.blog.hu/2010/07/06/10_modszer_hogy_integrald_a_kozossegi_media_megjelenesedet_az_e_mail_marketinggel/ 10 módszer arra, hogyan integráld a közösségi média megjelenésedet az e-mail marketinggel]
 
*[http://marketinger.blog.hu/2010/07/06/10_modszer_hogy_integrald_a_kozossegi_media_megjelenesedet_az_e_mail_marketinggel/ 10 módszer arra, hogyan integráld a közösségi média megjelenésedet az e-mail marketinggel]
 +
*[http://socialtimes.hu/articlepage/?article=2965-a-kozossegi-media-segithet-az-e-mail-marketingen/ A közösségi média segíthet az e-mail marketingen?]
 
* [http://www.socialmediaexaminer.com/9-ways-to-integrate-email-and-social-media-marketing/ 9 módszer az e-mail marketing és a közösségi média integrálására (angol nyelven)]
 
* [http://www.socialmediaexaminer.com/9-ways-to-integrate-email-and-social-media-marketing/ 9 módszer az e-mail marketing és a közösségi média integrálására (angol nyelven)]
 
* [http://www.convinceandconvert.com/social-media-integration-2/17-ways-to-integrate-facebook-and-email-marketing/ 17 módszer a Facebook és az e-mail marketing integrálására (angol nyelven)]
 
* [http://www.convinceandconvert.com/social-media-integration-2/17-ways-to-integrate-facebook-and-email-marketing/ 17 módszer a Facebook és az e-mail marketing integrálására (angol nyelven)]
 +
* [http://docs.aweber-static.com/email-marketing-guides/falls-aweber-social-email.pdf/ E-mail és social media – PDF dokumentum szemléletes példákkal (angol nyelven)]
 
* [http://blog.mannixmarketing.com/email-marketing-2013/ E-mail marketing trendek 2013-ban (angol nyelven)]
 
* [http://blog.mannixmarketing.com/email-marketing-2013/ E-mail marketing trendek 2013-ban (angol nyelven)]
 
*[http://www.sakkom.hu/blog/2011/01/11/5-gyakori-e-mail-marketing-hiba/ SAKKOM blog: 5 gyakori e-mail marketing hiba]
 
*[http://www.sakkom.hu/blog/2011/01/11/5-gyakori-e-mail-marketing-hiba/ SAKKOM blog: 5 gyakori e-mail marketing hiba]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2011/04/19/vallalati-facebook-oldalak-mire-figyeljunk/ SAKKOM blog: Vállalati Facebook-oldalak: mire figyeljünk]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2011/04/19/vallalati-facebook-oldalak-mire-figyeljunk/ SAKKOM blog: Vállalati Facebook-oldalak: mire figyeljünk]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2013/06/10/5-plusz-1-tipp-a-facebook-kozosseg-aktivizalasara/ SAKKOM blog: 5+1 tipp a Facebook közösség aktivizálására]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2013/06/10/5-plusz-1-tipp-a-facebook-kozosseg-aktivizalasara/ SAKKOM blog: 5+1 tipp a Facebook közösség aktivizálására]
 
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)