Helybővítményt beállítani AdWordsben

Innen: Hogyankell.hu

A lap korábbi változatát látod, amilyen JViki (vitalap | szerkesztései) 2012. szeptember 12., 14:10-kor történt szerkesztése után volt. (Lépések)

Hogyan kell helybővítményt beállítani az AdWords hirdetésekhez?

A helybővítmény gyakorlatilag egy plusz sort jelent az AdWords hirdetésben, ahol az irodánk vagy a boltunk címét és egyéb elérhetőségeit tüntethetjük fel. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan lehet néhány lépésben beállítani a helybővítményeket.

Lépések

  1. Lépj be az AdWords fiókodba, majd az adott kampánynál válaszd az Ad Extensions (Hirdetésbővítmények) fület. (Ha esetleg még nincs AdWords hirdetésed, ezzel a cikkel érdemes kezdened.)[Fájl:AdWords_Hirdetesbovitmeny1.jpg]]
  2. A menü alatti szürke sávban nyisd le a Megtekintés:… () gombot, majd válaszd a Helybővítményeket (Local Extensions).AdWords Hirdetesbovitmeny2.jpg
  3. Ezek után két lehetőség közül választhatsz:
    • Ha már rendelkezel Googel Helyek (Google Places) fiókkal, az ott megadott üzleti adatok befűzéséhez válaszd A Google Helyekből származó címek lenyíló menüt.
    • Ha nem rendelkezel Google Helyek (Google Places) fiókkal, válaszd a Manuálisan megadott linkek lenyíló menüt. Mi a továbbiakban ezt a lehetőséget mutatjuk be részletesebben.
  4. Kattints a New Extension (Új bővítmény) gombra.
  5. Töltsd ki a megjelenő űrlapot: add meg a vállalat nevét, telefonszámát, címét, irányítószámát, amit szeretnél megjeleníteni a hirdetés alatt.
  6. A térképikont a Válasszon másikat linkre kattintva cseréld le a vállalkozásod profiljához leginkább illőre, vagy tölts fel egy új ikont. Utóbbi esetben ügyelj arra, hogy egy 16x16 pixeles .gif, .png vagy .jpg formátumú képet használj.
  7. Feltölthetsz egy üzleti képet is (ez 125x125 pixel méretű).
  8. Ha mindennel kész vagy, kattint a mentés gombra.AdWords Helybovitmeny1.jpg

Tippek

  • Az okostelefonokon a hirdetésben megjelenő telefonszám kattintható, így azonnal fel tudnak hívni az érdeklődők.

Amire szükséged lehet

  • AdWords fiók
  • legalább egy AdWords kampány

Figyelmeztetések

  • A helybővítmények jellemzően akkor jelennek meg, ha a hirdetés az első pozíciókban jelenik meg (de ekkor sem minden esetben). Ezért fokozottabban kell törekedned a kampány minőségének javítására.

Kapcsolódó videók

Források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Andi02, JViki