EDM-et tervezni szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
7. sor: 7. sor:
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
  
# ''' Tervezz az adott célcsoportra!''' Az eDM tervezésekor mindig tartsd szem előtt, hogy kik fogják olvasni azt. Egy idősebb férfi figyelmét egészen más szóhasználattal és képi elemekkel lehet felkelteni, mint egy fiatal nőét. Ha a célcsoportod nagyon változatos, inkább szegmentáld a címzetteket (ha az adatbázis lehetőséget biztosít erre), és készíts az eDM-ből külön változatot mindegyik csoport számára.
+
'''# Tervezz az adott célcsoportra!''' Az eDM tervezésekor mindig tartsd szem előtt, hogy kik fogják olvasni azt. Egy idősebb férfi figyelmét egészen más szóhasználattal és képi elemekkel lehet felkelteni, mint egy fiatal nőét. Ha a célcsoportod nagyon változatos, inkább szegmentáld a címzetteket (ha az adatbázis lehetőséget biztosít erre), és készíts az eDM-ből külön változatot mindegyik csoport számára.
 
# '''Gondolkodj headline-okban!''' A marketing üzeneteidet próbáld minél tömörebb és figyelemfelkeltőbb módon megfogalmazni. Ezeket használd címnek, illetve az e-mail tárgyának – mindkét helyen különösen fontos a rövidség.
 
# '''Gondolkodj headline-okban!''' A marketing üzeneteidet próbáld minél tömörebb és figyelemfelkeltőbb módon megfogalmazni. Ezeket használd címnek, illetve az e-mail tárgyának – mindkét helyen különösen fontos a rövidség.
 
# '''Használj megragadó képi elemeket!''' Egy kép sokszor gyorsabban tud közvetíteni egy üzenetet és jobban megragadja a figyelmet, mint a szöveg. Ezért mindenképp érdemes valamilyen képi elemet használni az eDM-ben. Ügyelj azonban arra, hogy ez is részét képezze az üzenetnek, ne legyen túl általános vagy öncélú (attól még, hogy meztelen nőkkel, illetve gyerekkel és kiskutyával sok mindent el lehet adni, nem biztos, hogy a te esetedben is növelni fogja egy ilyen kép az eladások számát).
 
# '''Használj megragadó képi elemeket!''' Egy kép sokszor gyorsabban tud közvetíteni egy üzenetet és jobban megragadja a figyelmet, mint a szöveg. Ezért mindenképp érdemes valamilyen képi elemet használni az eDM-ben. Ügyelj azonban arra, hogy ez is részét képezze az üzenetnek, ne legyen túl általános vagy öncélú (attól még, hogy meztelen nőkkel, illetve gyerekkel és kiskutyával sok mindent el lehet adni, nem biztos, hogy a te esetedben is növelni fogja egy ilyen kép az eladások számát).
45. sor: 45. sor:
 
* [http://www.stanuga.net/first-edm/ Tanácsok az első eDM elkészítéséhez]
 
* [http://www.stanuga.net/first-edm/ Tanácsok az első eDM elkészítéséhez]
 
* [http://www.beansbox.com/blog/6-basic-edm-email-marketing-tips 6 alapvető e-mail marketing tipp]
 
* [http://www.beansbox.com/blog/6-basic-edm-email-marketing-tips 6 alapvető e-mail marketing tipp]
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)
A lap eredeti címe: „https://hogyankell.hu/EDM-et_tervezni