Az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
 
== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? ==
 
== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? ==
  
[[Fájl:email_marketing_meres.jpg|right|300 px|saját szerkesztésű fotó]]Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövessük teljesítményüket. Szerencsére számos mutatószám áll rendelkezésünkre, melyek segítségével könnyedén mérni tudjuk e-mail marketing kampányaink hatékonyságát. A beérkezett adatokat elemezve következtetéseket vonhatunk le kampányaink sikerességéről, illetve a kapott eredmények alapján tervezett kampányainkat is optimalizálhatjuk. Például átfogalmazhatjuk a korábban kevésbé jól működő üzeneteinket, kiszűrhetjük a rosszul teljesítő kiküldési napszakokat vagy éppen még vonzóbb ajánlatokat fogalmazhatunk meg célközönségünk számára, így még jobb teljesítményt érhetnek el a jövőben hírleveleink, eDM-jeink. Cikkünkben különböző mérőszámok mentén mutatjuk be azt, hogy hogyan tudjuk mérni [[Hatékony_e-mail_marketing_kampányt_csinálni|e-mail marketing kampányaink]] hatékonyságát.
+
[[Fájl:email_marketing_meres.jpg|right|300 px]]Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövessük teljesítményüket. Szerencsére számos mutatószám áll rendelkezésünkre, melyek segítségével könnyedén mérni tudjuk e-mail marketing kampányaink hatékonyságát. A beérkezett adatokat elemezve következtetéseket vonhatunk le kampányaink sikerességéről, illetve a kapott eredmények alapján tervezett kampányainkat is optimalizálhatjuk. Például átfogalmazhatjuk a korábban kevésbé jól működő üzeneteinket, kiszűrhetjük a rosszul teljesítő kiküldési napszakokat vagy éppen még vonzóbb ajánlatokat fogalmazhatunk meg célközönségünk számára, így még jobb teljesítményt érhetnek el a jövőben hírleveleink, eDM-jeink. Cikkünkben különböző mérőszámok mentén mutatjuk be azt, hogy hogyan tudjuk mérni [[Hatékony_e-mail_marketing_kampányt_csinálni|e-mail marketing kampányaink]] hatékonyságát.
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
16. sor: 16. sor:
 
*Ha olyan mérőrendszerünk van, amely azt is megmutatja, hogy hányan küldték tovább, illetve osztották meg közösségi oldalakon a levelünket (elhelyeztünk benne ilyen funkciót), akkor következtetéseket vonhatunk le arra vonatkozóan, hogy milyen üzenetek működnek jól, és a továbbiakban is ilyen típusúakat érdemes megfogalmaznunk!
 
*Ha olyan mérőrendszerünk van, amely azt is megmutatja, hogy hányan küldték tovább, illetve osztották meg közösségi oldalakon a levelünket (elhelyeztünk benne ilyen funkciót), akkor következtetéseket vonhatunk le arra vonatkozóan, hogy milyen üzenetek működnek jól, és a továbbiakban is ilyen típusúakat érdemes megfogalmaznunk!
 
*A honlapunkon elvégzett konverziók mérésére további mérőeszközöket, például Google Analyticset is használhatunk.
 
*A honlapunkon elvégzett konverziók mérésére további mérőeszközöket, például Google Analyticset is használhatunk.
*[http://www.hogyankell.hu/J%C3%B3_fogad%C3%B3_oldalt_kialak%C3%ADtani_direkt_marketinghez Hogyan kell jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez?]
+
*[http://www.hogyankell.hu/J%C3%B3_fogad%C3%B3_oldalt_kialak%C3%ADtani_direkt_marketinghez/ Hogyan kell jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez?]
  
 
== Amire szükséged lehet ==
 
== Amire szükséged lehet ==
35. sor: 35. sor:
 
* [http://www.internet-marketing.hu/email-meroszamok/ Fókuszáljunk a legfontosabb mérőszámokra!]
 
* [http://www.internet-marketing.hu/email-meroszamok/ Fókuszáljunk a legfontosabb mérőszámokra!]
 
* [http://sakkom.hu/e-mail-marketing-kategoria/ SAKKOM blog: E-mail marketing témában írt bejegyzések]
 
* [http://sakkom.hu/e-mail-marketing-kategoria/ SAKKOM blog: E-mail marketing témában írt bejegyzések]
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)