„Az új lead-generáló Facebook hirdetést használni” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

(Hogyan kell az új lead-generáló Facebook hirdetést használni?)
(Lépések)
4. sor: 4. sor:
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
 
 
#Lépj be a Power Editorba!
 
#Lépj be a Power Editorba!
 
#A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót!
 
#A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót!
 
#Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra!
 
#Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra!
 
#Állítsd be a licit típusát!
 
#Állítsd be a licit típusát!
#Add meg a Facebook oldaladat és töltsd fel a kreatívot!
+
#Add meg a Facebook-oldaladat és töltsd fel a kreatívot!
#Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download, get quote, learn more, sign up, subscribe)
+
#Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download -letöltés, get quote-ajánlatot kérek, learn more-tovább, sign up-regisztrálás, subscribe-feliratkozás) – ezeket lefordítanám
#Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat!  
+
#Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat!  
 
#Hozz létre adatvédelmi szabályzatot!
 
#Hozz létre adatvédelmi szabályzatot!
 
#Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők!
 
#Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők!
#Az űrlap eredményét a Facebook oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről.
+
#Az űrlap eredményét a Facebook-oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről.
  
 
== Tippek ==
 
== Tippek ==

A lap 2015. szeptember 16., 16:06-kori változata

Hogyan kell az új lead-generáló Facebook-hirdetést használni?

Klikk.jpg

Te is használod a Facebookot üzleti céljaid eléréséhez? Ha nemcsak felhasználóként tekintesz a legnagyobb és legismertebb közösségi hálózatra, hanem egy eszközkészletet is látsz benne, ami segíti a kommunikációdat és az eredményességedet, akkor biztos egyet értesz abban, hogy a Facebook alkalmas lehet lead generálásra. Most pedig előállt egy új hirdetéstípussal, ami kimondottan a leadek gyűjtését segíti, továbbá felhasználói és hirdetői oldalról is leegyszerűsíti a folyamatot. A hirdetéstípus a mobilosoknak jelenik meg, akiknek nem kell bepötyögniük a válaszaikat, hanem az általad elkészített form mezőit használják, ahova a Facebook automatikusan behúzza a megfelelő adatokat.

Lépések

  1. Lépj be a Power Editorba!
  2. A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót!
  3. Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra!
  4. Állítsd be a licit típusát!
  5. Add meg a Facebook-oldaladat és töltsd fel a kreatívot!
  6. Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download -letöltés, get quote-ajánlatot kérek, learn more-tovább, sign up-regisztrálás, subscribe-feliratkozás) – ezeket lefordítanám
#Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat! 
  1. Hozz létre adatvédelmi szabályzatot!
  2. Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők!
  3. Az űrlap eredményét a Facebook-oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről.

Tippek

  • A hirdetéstípus célja az e-mail címek gyűjtése, így adatbázis építéshez jól alkalmazható.
  • A Facebook rengeteg információt tárol a felhasználóról, így kedvünkre válogathatunk a nekünk éppen szükséges adatok között (ezeket fogja behúzni a form), sőt, az űrlapon 3 kérdést is a követőknek szegezhetünk.
  • Létrehozhatsz sablonokat is, amelyek később megkönnyítik a munkádat!


Amire szükséged lehet

  • Mivel ez egy Facebook-hirdetés típus, mindenképp szükséged lesz egy saját Facebook-oldalra vagy legalább egy adminisztrátori státuszra, hogy kipróbálhasd a funkciót.
  • Dombornyomott bankkártya vagy PayPal fiók a fizetéshez.
  • Kérdésekre, amiket felteszel a követőidnek.
  • Saját weboldal, ahova vezetheted az űrlap kitöltőit.


Figyelmeztetések

  • Jelenleg az űrlap magyar nyelven nem érhető el, de ha a profilodhoz illeszkedik az angol, akkor használd bátran!
  • Az űrlap jelenlegi verziója nem formázható, nem illeszthető be tetszőleges magyarázó-, segítő szövegrész.
  • Mivel csak mobilos felületen használható, így mobilos hirdetéstípusnak számít.


Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Lilly