AdWords kampányt indítani szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
20. sor: 20. sor:
 
# '''Mielőtt létrehoznánk az első kampányunkat, értsük meg, hogy hogyan is néz ki az AdWords felépítése egy példán keresztül.''' Tegyük fel, hogy van egy győri székhelyű vállalkozásom, mely Győr-Moson-Sopron megye egész területére értékesít különféle tévé- és DVD-lejátszó készülékeket. Egy AdWords kampány kisebb kampányokból, és azon belül hirdetési csoportokból épül fel. Ezeknek kell kialakítanunk egy logikus felépítést, ami egy nagyon alap esetben, a mi példánkban így néz ki: [[Fájl:AdWords_kampany_letrehozasa1.png|600px]]
 
# '''Mielőtt létrehoznánk az első kampányunkat, értsük meg, hogy hogyan is néz ki az AdWords felépítése egy példán keresztül.''' Tegyük fel, hogy van egy győri székhelyű vállalkozásom, mely Győr-Moson-Sopron megye egész területére értékesít különféle tévé- és DVD-lejátszó készülékeket. Egy AdWords kampány kisebb kampányokból, és azon belül hirdetési csoportokból épül fel. Ezeknek kell kialakítanunk egy logikus felépítést, ami egy nagyon alap esetben, a mi példánkban így néz ki: [[Fájl:AdWords_kampany_letrehozasa1.png|600px]]
 
# '''Ennek megfelelően adjuk meg az első kampány nevét, példánkban: Televízió.'''
 
# '''Ennek megfelelően adjuk meg az első kampány nevét, példánkban: Televízió.'''
# '''A helyek és nyelvek megadásánál adjuk meg, hogy a potenciális ügyfeleink honnan érkezhetnek és milyen nyelvet beszélnek.''' Példánkban említettük, hogy a cég csak Győr-Moson-Sopron megyébe szállít, így érdemes erre a területre és magyar nyelvre szűkíteni. Ezért a Helyeknél az Én szeretnék választani… opciót jelöljük meg, és ha elkezdem beírni a Győr-Moson-Sopront, a feljövő opciók közül kiválaszthatom a megyét. [[Fájl:AdWords_kampany_letrehozasa2.png]] De kattinthatok a Speciális keresés opcióra is, ahol pl. megadhatok egy adott sugarú kört is, pl. ha azt szeretném, hogy a vállalkozásom 10 km-es közelében élők lássák csak a hirdetéseimet. (Megjegyzendő azonban, hogy ha túlságosan leszűkítjük a helyet, azt az AdWords sajnos nem mindig kezeli túl jól, de ezt majd úgyis látjuk a tapasztalatokból.)
+
# '''A helyek és nyelvek megadásánál adjuk meg, hogy a potenciális ügyfeleink honnan érkezhetnek és milyen nyelvet beszélnek.''' Példánkban említettük, hogy a cég csak Győr-Moson-Sopron megyébe szállít, így érdemes erre a területre és magyar nyelvre szűkíteni. Ezért a Helyeknél az Én szeretnék választani… opciót jelöljük meg, és ha elkezdem beírni a Győr-Moson-Sopront, a feljövő opciók közül kiválaszthatom a megyét. [[Fájl:AdWords_kampany_letrehozasa2.png]]     De kattinthatok a Speciális keresés opcióra is, ahol pl. megadhatok egy adott sugarú kört is, pl. ha azt szeretném, hogy a vállalkozásom 10 km-es közelében élők lássák csak a hirdetéseimet. (Megjegyzendő azonban, hogy ha túlságosan leszűkítjük a helyet, azt az AdWords sajnos nem mindig kezeli túl jól, de ezt majd úgyis látjuk a tapasztalatokból.)
 
#* Miért érdemes szűkíteni? Ennek több oka is van. Mint arról már szó volt, az AdWordsben nagy szerepe van a minőségi mutatóknak is. Ha túl tág célközönséget határozok meg, akkor romlanak a mutatóim, és egy kattintásért többet kell majd fizetnem, illetve lejjebb jelennek meg a hirdetéseim. Vagy az is lehet, hogy azok is rákattintanak a hirdetésemre, akik pl. Békéscsabán élnek, mivel azonban példánkban én csak Győr-Moson-Sopron megyébe szállítok, feleslegesen dobtam ki pénzt az ilyen kattintásokért.
 
#* Miért érdemes szűkíteni? Ennek több oka is van. Mint arról már szó volt, az AdWordsben nagy szerepe van a minőségi mutatóknak is. Ha túl tág célközönséget határozok meg, akkor romlanak a mutatóim, és egy kattintásért többet kell majd fizetnem, illetve lejjebb jelennek meg a hirdetéseim. Vagy az is lehet, hogy azok is rákattintanak a hirdetésemre, akik pl. Békéscsabán élnek, mivel azonban példánkban én csak Győr-Moson-Sopron megyébe szállítok, feleslegesen dobtam ki pénzt az ilyen kattintásokért.
 
# '''Állítsuk be, hogy milyen hálózatokon szeretnénk megjeleníteni a hirdetéseinket.''' Lehetőségek:
 
# '''Állítsuk be, hogy milyen hálózatokon szeretnénk megjeleníteni a hirdetéseinket.''' Lehetőségek:
61. sor: 61. sor:
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2012/03/08/top-3-google-adwords-tipp/ Top 3 Google AdWords tipp]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2012/03/08/top-3-google-adwords-tipp/ Top 3 Google AdWords tipp]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2012/02/01/minden-rozsa-virag-de-nem-minden-virag-rozsa-a-google-adwords-uj-mutatoinak-ismertetese/#more-379 Minden rózsa virág, de nem minden virág rózsa – a Google AdWords új mutatóinak ismertetése]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2012/02/01/minden-rozsa-virag-de-nem-minden-virag-rozsa-a-google-adwords-uj-mutatoinak-ismertetese/#more-379 Minden rózsa virág, de nem minden virág rózsa – a Google AdWords új mutatóinak ismertetése]
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)