A pletyka – mint szolgáltatás – kimagasló teljesítmény elérését szolgáló marketingstratégiai tervét kialakítani szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
8. sor: 8. sor:
 
# '''GYELV elemzés (Gyengeségek, Erősségek, Lehetőségek, Veszélyek):''' Az adott szervezet belső erőforrásainak kritikus értékelése, valamint az attól függetlenül létező külső tényezők feltárása. A belső tényezők formálhatóak, míg a külső állapotokhoz alkalmazkodni szükséges. Mindkét esetben a pozitív és negatív tényezők felállítása a cél az adott helyzet általános leírása és a maximális teljesítmény elérése érdekében.  
 
# '''GYELV elemzés (Gyengeségek, Erősségek, Lehetőségek, Veszélyek):''' Az adott szervezet belső erőforrásainak kritikus értékelése, valamint az attól függetlenül létező külső tényezők feltárása. A belső tényezők formálhatóak, míg a külső állapotokhoz alkalmazkodni szükséges. Mindkét esetben a pozitív és negatív tényezők felállítása a cél az adott helyzet általános leírása és a maximális teljesítmény elérése érdekében.  
 
#* Külső környezetelemzés: Külső környezetelemzés során meg kell vizsgálnunk a tág, azaz makrokörnyezeti elemeket (demográfiai-gazdasági, természeti, technológiai, politikai-jogi és szociokulturális faktorok), illetve a szűken értelmezett mikrokörnyezeti szereplők jellemzőit is (vevők, versenytársak, szállítók, forgalmazók és kereskedők). Adott tevékenység esetében a makrogazdasági tényezők vizsgálata során a tömegmédiumok általános híradási szolgáltatásainak nyomon követése, illetve a működési területen kívül eső tartományok adta kapcsolati tőke kiaknázása a feladat, ami ezúton az általános népügyi tendenciák felmérését, témakörbővítést, asszociációs készséget és széles látókört hivatott szolgálni hírügyi tevékenységünk során. A mikrokörnyezeti elemzés alapját szolgálja jelen esetben a tudósítási szolgáltatást igénybe vevő közönség, a hasonló tevékenységet végző versenytársak, valamint kapcsolatainak, teljesítményeinek felmérése, az átalakítandó információk alapját szolgáló adatszállítók szelektálása, illetve információink továbbításáért felelős elhivatott kör kiválasztása. A teljes körű analízist egy jól kifejlesztett környezet-megfigyelési rendszer biztosítja, melyet akár helyi bevásárlásnak, templomi-, illetve temetői látogatásnak is álcázhatunk, azonban minderre ajánlatos saját építményünk nyílászáróinak bázisként való alkalmazása is.  
 
#* Külső környezetelemzés: Külső környezetelemzés során meg kell vizsgálnunk a tág, azaz makrokörnyezeti elemeket (demográfiai-gazdasági, természeti, technológiai, politikai-jogi és szociokulturális faktorok), illetve a szűken értelmezett mikrokörnyezeti szereplők jellemzőit is (vevők, versenytársak, szállítók, forgalmazók és kereskedők). Adott tevékenység esetében a makrogazdasági tényezők vizsgálata során a tömegmédiumok általános híradási szolgáltatásainak nyomon követése, illetve a működési területen kívül eső tartományok adta kapcsolati tőke kiaknázása a feladat, ami ezúton az általános népügyi tendenciák felmérését, témakörbővítést, asszociációs készséget és széles látókört hivatott szolgálni hírügyi tevékenységünk során. A mikrokörnyezeti elemzés alapját szolgálja jelen esetben a tudósítási szolgáltatást igénybe vevő közönség, a hasonló tevékenységet végző versenytársak, valamint kapcsolatainak, teljesítményeinek felmérése, az átalakítandó információk alapját szolgáló adatszállítók szelektálása, illetve információink továbbításáért felelős elhivatott kör kiválasztása. A teljes körű analízist egy jól kifejlesztett környezet-megfigyelési rendszer biztosítja, melyet akár helyi bevásárlásnak, templomi-, illetve temetői látogatásnak is álcázhatunk, azonban minderre ajánlatos saját építményünk nyílászáróinak bázisként való alkalmazása is.  
#*Belső elemzés: A belső elemzés során saját képességeinkkel kell számot vetnünk, mely tulajdonságaink jelentenek erősséget, és melyek gyengeséget a tevékenység folytatása során. Itt példaként említhető, amennyiben az improvizációs és reagálási készségünk hiányos egy hír debütálása és a láncreakció beindításához szükséges pótlólagos információtorzítás között, megfontolóra kezdetben csupán az adattovábbító szerepkört vehetjük, megvédve ezzel hiteles kiállásunkat. Az egyes területekre való széles rálátás és proaktív személyiség azonban már indokolhatja egy felsőbb szerepkör betöltését.  
+
#*Belső elemzés: A belső elemzés során saját képességeinkkel kell számot vetnünk, mely tulajdonságaink jelentenek erősséget, és melyek gyengeséget a tevékenység folytatása során.  
 +
Itt példaként említhető, amennyiben az improvizációs és reagálási készségünk hiányos egy hír debütálása és a láncreakció beindításához szükséges pótlólagos információtorzítás között, megfontolóra kezdetben csupán az adattovábbító szerepkört vehetjük, megvédve ezzel hiteles kiállásunkat. Az egyes területekre való széles rálátás és proaktív személyiség azonban már indokolhatja egy felsőbb szerepkör betöltését.  
 
# '''Célmeghatározás:''' Az általános-, pénzügyi- és marketingcélok megfogalmazása. A célmeghatározás során fontos:  
 
# '''Célmeghatározás:''' Az általános-, pénzügyi- és marketingcélok megfogalmazása. A célmeghatározás során fontos:  
 
#* a számszerűsítés: pl. két éven belül a hiteles források rendszeres kontaktusszámának 20%-os növelése; a szomszéd vagyon eredetének fél év alatt történő felderítése;  
 
#* a számszerűsítés: pl. két éven belül a hiteles források rendszeres kontaktusszámának 20%-os növelése; a szomszéd vagyon eredetének fél év alatt történő felderítése;  
41. sor: 42. sor:
 
* Antal Nikoletta pályázata a Hogyankell.hu cikkíró versenyére
 
* Antal Nikoletta pályázata a Hogyankell.hu cikkíró versenyére
 
* Kotler, P. – Keller, K. L. (2006): Marketingmenedzsment. Akadémiai Kiadó, Budapest
 
* Kotler, P. – Keller, K. L. (2006): Marketingmenedzsment. Akadémiai Kiadó, Budapest
 
[[Kategória:Szórakozás-kikapcsolódás]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)