Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

nincs szerkesztési összefoglaló
#*Használd ki az aktualitásokat és reflektálj rájuk: építs kapcsolatot a márkád és a világ történései között!
# '''Találd ki, hova és mire szeretnéd felrakni!''' El kell döntened, hogy milyen funkciót szánsz a reklámodnak. Ez alapján tudsz dönteni arról, hogy milyen eszközre és milyen nyomtatásra lesz majd szükséged. Amikor kültéri reklámfelületről beszélünk rengeteg lehetőség nyitott előttünk. Ami viszont nagyon fontos, hogy tartós és időtálló legyen, valamint bírja a szélsőséges időjárást: enélkül nem ér semmit. Az öntapadós fóliák egy jó megoldást nyújtanak a kül- és beltéri reklámanyagok alapjának. Tapasztalat szerint 1-3 évig bírják - de ez nagyon függ a környezeti hatásoktól -, a legtöbb UV álló, ami pedig kifejezetten szuper, hogy egyedi méretben és formában is kapható. Az élettartamot jelentősen növeli, ha beltérre teszik fel a fóliát. Például célszerű egy ablaküvegre belülről felragasztani, így kívülről bármikor tisztítható az üveg és a nyomtatást megóvjuk a sérülésektől. A standard öntapadó fóliák közt fogsz találni falmatricát, ablakmatricát és átvilágítható fóliát is. Már csak el kell döntened, mi a célod és pontosan mire szeretnéd használni a fóliát.Fontos, hogy a kültéri öntapadó fóliák esetében hosszútávban érdemes gondolkodnod: ha gazdaságilag nézzük, akkor inkább egy időtálló marketing kampány része legyen a fólia. Persze van lehetőséged beltéri fóliák nyomtatására és használatára, például rendezvényeken és kiállításokon nagyon jól tud jönni. Ezekre is van külön megoldás: a kevésbé erős alapanyagból készült, de rövid ideig nagyon tartós vinyl fóliák.
# '''Légy egyedi és meghökkentő!''' A hatásos üzenet és reklám fontos kulcsa a design: ha a megfelelő színeket, okos elrendezést, izgalmas betűtípust, jó betűméretet, könnyen értelmezhető, de ütős, humoros illusztrációkat használsz kitűnhetsz a többiek közül. Nézzük mire kell ügyelned mindenképpen!Részletesen lásd. az alábbi tippekben.
== Tippek ==
3 567
szerkesztés