Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Diavetítés hirdetést létrehozni a Facebookon

3 967 bájt hozzáadva, 2015. november 27., 11:16
Új oldal, tartalma: „== Hogyan kell {{PAGENAME}}? == right|3 px '''Szeretnél erőteljes hirdetést létrehozni a Facebookon, de nincs időd, pénzed, energiá…”
== Hogyan kell {{PAGENAME}}? ==
[[Fájl:Slideshow-hirdetes.png|right|3 px]]
'''Szeretnél erőteljes hirdetést létrehozni a Facebookon, de nincs időd, pénzed, energiád minden kampányhoz külön videót gyártani? Ha többet szeretnél elmondani a márkádról, szolgáltatásodról vagy termékedről, mint ami egy képbe belefér, mondd el több kép segítségével! A Facebook áthidaló megoldást talált ki: megérkezett a Diavetítés hirdetéstípus a Power Editorba és a Hirdetéskezelőbe egyaránt. Amiért imádni fogod: bármilyen sebességű internetelérés esetén, akármilyen mobileszközön, Facebookon és Instagramon is elérheted a potenciális fogyasztóidat.'''
== Lépések ==

# Kattints a [https://www.facebook.com/ads/manage/powereditor#_=_ Power Editorban] az oldal tetején a Hirdetések kezelése fülre, majd a Hirdetés létrehozása gombra!
# Add meg, hogy meglévő kampányt szeretnél használni, vagy újat hozol létre!
# Nevezd el a hirdetést, majd kattints a Létrehozás gombra!
# Válaszd az Egy kép vagy videó feltöltése gombot, majd kattints a Videó feliratra, végül pedig a Diavetítés létrehozása pontra!
# Töltsd fel vagy válaszd ki a megfelelő képeket! Egy diavetítéshez 3-7 képet használhatsz fel.
# Add meg a Slideshow hosszúságát! A diavetítés hossza 5-15 másodperc lehet.
# Állítsd be az áttűnést, ha szükséges!
# Válaszd ki a diavetítéses hirdetésed bélyegképét! Add meg a hirdetésben megjeleníteni kívánt szöveget és hivatkozásokat, illetve érdemes beállítani kattintógombot is az átkattintások növelése érdekében!
# Ha elkészültél, az új hirdetéssorozat létrehozásának befejezéséhez kattints a Változtatások ellenőrzése pontra!

== Tippek ==

*Ha szeretnéd az Instagramon is megjeleníteni a videós hirdetést, akkor az elhelyezéseknél válaszd az Instagram opciót! De ebben az esetben más méretarányú (négyzetes) képeket érdemes használni, mint a Facebook hírfolyamban való megjelenítéskor.
* Jó minőségű képeket használj, kerüld a pixeles fotókat! A pirosas, narancssárgás színek dominanciáját kerüld a képen, mert azok gyakran homályosan jelennek meg.
*A diavetítés jellegű videót tartalmazó hirdetésekhez ugyanúgy beállíthatsz feliratot, mint a többi videóhoz:
**Miután létrehoztad a diavetítéses hirdetést, kattints a Speciális beállítások megjelenítése pontra, majd az SRT-fájl feltöltése pontra.
**A videóhoz SubRip (.srt) formátumú fájl feltöltésével több nyelven is megadhatsz feliratot. Minden SupRip formátumú fájlt a következő névformátummal kell menteni: fájlnév.[kétbetűs nyelvkód]_[kétbetűs országkód].srt.

== Amire szükséged lehet ==

*Facebook-oldal
*Power Editor
*jó minőségű kreatív (3-7 db állókép)
*pénz

== Figyelmeztetések ==

*Ahhoz, hogy diavetítés hirdetést készíthess, a kampánycélod weboldalra kattintás, mobilalkalmazás-telepítés vagy videomegtekintés elérése lehet.
* Azonos oldalarányú képeket használj, amelyek lehetőség szerint 1280 x 720 képpont méretűek! Az optimális oldalarány 16:9 vagy 4:3. Az Instagramon megjelenő képek esetében viszont a négyzetes képarány ajánlott.
*Ha eltérő méretű képeket használsz, azok négyzetesre lesznek körülvágva automatikusan.
*A diavetítés jellegű videót tartalmazó hirdetések automatikus lejátszása a videók aktuális beállításával azonos módon történik, és nem indulnak újra.


== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
*[http://sakkom.hu/blog/2015/11/27/nincs-az-a-savszelesseg-ami-a-facebook-utjaba-allhat Nincs az a sávszélesség, ami a FAcebook útjába állhat!]
*[https://www.facebook.com/business/help/432624676943639 Facebook Sugó]
*[https://business.facebook.com/business/ads-guide/video-views Facebook hirdetési irányelvek: videó hirdetés]

[[Kategória:Internet]]
[[Kategória:Mobil]]
294
szerkesztés