Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Hírlevelet írni

Nincs méretváltozás, 2013. október 18., 10:08
Lépések
# '''Írjunk jó tárgysort!'''
#*Ez közel sem annyira könnyű feladat, mint amilyennek elsőre tűnhet. Ugyan mit lehet túlbonyolítani egyetlen soron? – gondolhatnánk, pedig nagyon is sok mindenre kell odafigyelni, hisz többek között a tárgy mezőn áll vagy bukik, hogy el fogják-e olvasni hírlevelünket.
##*A jó tárgy egyszerre tud figyelemfelkeltő lenni, de nem is túl hatásvadász. Növelheti a figyelemfelkeltés mértékét, ha megszólítjuk a nevén a címzettet, ugyanakkor ennek meg van az a hátránya, hogy a legtöbb spam is ugyanezzel a módszerrel él és így egy figyelmetlenebb olvasó akár könnyen a spamek közé teheti a mi levelünket is.##*Bizonyított, hogy a rövidebb tárgyakat gyakrabban olvassák el az emberek, mint a terjengőseket. Tehát amikor azon gondolkodunk, mit is írjunk bele, tartsuk szem előtt, hogy a lehető legrövidebben, de egyben leginformatívabban is fogalmazzuk meg. Mindenképp azt a benyomást kell kelteni a címzettben, hogy a hírlevél számára fontos információkat tartalmaz, valamilyen problémájára megoldást találhat benne.##*Amikor sikerült több ötletet is összegyűjtenünk, ellenőrizzük le azokat, küldjük ki saját magunknak és ismerőseinknek, kollégáinknak is. Figyeljük meg, hogy kiben milyen benyomást keltett, egyáltalán mi magunk megnyitottuk-e volna, ha egy ilyen tárggyal kapunk levelet?
#'''Adjuk meg a feladót!'''
##*Mindig adjuk meg pontosan, hogy ki a feladó. Ne az otthoni, magánlevelezésre használt címünkről írjunk, hanem hozzunk létre egy cégeset, vagy ha már van, akkor ügyeljünk rá, hogy mindig erről küldjük. Növelhetjük a hírlevelünk iránti bizalmat, ha a címzett már egyetlen pillantással egyértelműen azonosítani tudja a feladót.
# '''Dolgozzuk ki a tartalmat!'''
##*Mindenekelőtt el kell döntenünk, hogy milyen jellegű e-mailt akarunk küldeni: HTML vagy sima szövegest? A HTML hírleveleknek meg van az az előnye, hogy sokkal látványosabb, használhatunk benne például képeket, viszont közel sem biztos, hogy mindenki meg tudja őket nyitni. A csak szöveges, hagyományos hírlevelek kevésbé designosak, ugyanakkor könnyebben tudjuk eljuttatni a címzettnek, kisebb eséllyel kerül a spamek közé.##*Mind a két esetben figyeljünk oda arra is, hogy jól tagolt legyen a levelünk, ne fárasszuk le az olvasó szemét hosszú bekezdésekkel, felesleges tartalommal! Csak annyit írjunk, ami számára érdekes és hasznos lehet.
== Tippek ==
1 859
szerkesztés