Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez

8 bájt hozzáadva, 2013. július 2., 08:06
Lépések
#'''Legyenek egyszerűek az űrlapok!''' A különböző űrlapok kitöltésének folyamatát egyszerűsítsük le, hogy a konverzióra (pl. online megrendelés) kész ügyfélnek mindössze néhány kattintásába kerüljön az adott űrlap kitöltése.
#'''Ne tévesszük meg a felhasználót!''' Ha levelünkben egy adott terméket ajánljunk, és a felhasználó rákattint az adott termék képére vagy a mellette található feliratra, akkor csak a konkrét termékkel kapcsolatos aloldalra vezessük, ne pedig az összes terméket bemutató oldalra. Ez azért fontos, mert egy esetleges vásárlástól esnénk el, ha a potenciális vevő a sok-sok termék között teljesen elveszve nem találná az őt érdeklő terméket. Ugyanez érvényes abban az esetben is, ha például „További részletek” vagy „Bővebben” kattintható link van, tehát a felhasználó valóban egy tájékoztató oldalra kerüljön.
#'''Tegyük reszponzívvá honlapunkat!''' Ha reszponzív, tehát az adott eszköz kijelzőjének vagy képernyőjének méretéhez igazodik direkt marketing levelünk, akkor a honlapunk is legyen reszponzív, ugyanis ha . Ha a felhasználó például okostelefonon olvassa levelünket, és rákattint egy benne található linkre, akkor fontos, hogy olyan oldalra jusson, amely okostelefonon is megfelelően jelenik megböngészhető.
== Tippek ==
1 859
szerkesztés