Hogyan kell webre szöveget írni szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
5. sor: 5. sor:
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
  
# '''Tagold a szöveget''': A jó webszöveg először is nem rettent el. Gondold el, hogy már első ránézésre, egy masszív, tagolatlan szöveg cunami fogad, mintha csak egy kötelezőt nyomtak volna az orrod elé. A jó webszöveg tehát tagolt, jó esetben különböző head-ekkel (WordPresses berkekben H1-H2-H3, stb. jelölésekkel) látják el őket. Így tudod, mikor olvasod a címsort, további olvasásra buzdít, vagy éppen arra, hogy megnyomd a kis x-et a jobb felső sarokban. A tagolás továbbá segíti a keresőrobotok munkáját is, afféle világítótornyok a weboldaladon. Releváns kulcsszavakat helyezhetsz el bennük, jó esetben gondosan felépíti a szöveg struktúráját.
+
# '''Tagold a szöveget''': A jó webszöveg először is nem rettent el.
 +
Gondold el, hogy már első ránézésre, egy masszív, tagolatlan szöveg cunami fogad, mintha csak egy kötelezőt nyomtak volna az orrod elé. A jó webszöveg tehát tagolt, jó esetben különböző head-ekkel (WordPresses berkekben H1-H2-H3, stb. jelölésekkel) látják el őket. Így tudod, mikor olvasod a címsort, további olvasásra buzdít, vagy éppen arra, hogy megnyomd a kis x-et a jobb felső sarokban. A tagolás továbbá segíti a keresőrobotok munkáját is, afféle világítótornyok a weboldaladon. Releváns kulcsszavakat helyezhetsz el bennük, jó esetben gondosan felépíti a szöveg struktúráját.
 
# '''Adjon valami hasznos információt!''' Gondolom voltunk páran, akik a magyar dolgozatokat azzal bekkelték ki, hogy a semmiről írtak hosszú oldalakon keresztül. Ez itt nem működik. A Google is és a felhasználók is előnyben részesítik a releváns tartalmakat. Az olvasóidnak kevés ideje van és ha érzik, hogy feleslegesen olvasnak a semmiről, gyorsan továbbállnak. A ló túloldala, ha túl tömény, illetve túl szakmai az információ. Egy szakember, aki hosszú éveket töltött a szakmájában, minden bizonnyal professzionális disszertációt tudna írni, azonban ezt a hétköznapi olvasók nem értenék meg, és elveszítenék az érdeklődésüket. Írj érdekes cikkeket, töröld ki a felesleges mondatokat. A kevesebb néha több! [[Fájl:Webszovegiras.jpeg]]
 
# '''Adjon valami hasznos információt!''' Gondolom voltunk páran, akik a magyar dolgozatokat azzal bekkelték ki, hogy a semmiről írtak hosszú oldalakon keresztül. Ez itt nem működik. A Google is és a felhasználók is előnyben részesítik a releváns tartalmakat. Az olvasóidnak kevés ideje van és ha érzik, hogy feleslegesen olvasnak a semmiről, gyorsan továbbállnak. A ló túloldala, ha túl tömény, illetve túl szakmai az információ. Egy szakember, aki hosszú éveket töltött a szakmájában, minden bizonnyal professzionális disszertációt tudna írni, azonban ezt a hétköznapi olvasók nem értenék meg, és elveszítenék az érdeklődésüket. Írj érdekes cikkeket, töröld ki a felesleges mondatokat. A kevesebb néha több! [[Fájl:Webszovegiras.jpeg]]
 
# '''Legyen célja!''' Az előbbiből egyértelműen következik. Határozd meg a célközönséged. Tudd, hogy mire harapnak rá, mik az igényeik, milyen szavakat használnak. Ezután határozd meg a konkrét célt! Szeretnéd, hogy olvassanak? Írj róluk, írj nekik. Vásárlásra ösztönöznéd őket? Keresd meg a problémájukat, találj rá megoldást és ők fognak megkeresni téged. A mai világban már nem működik a “Hé haver, kell egy parfüm? Ötbe’ fáj, de háromért a tiéd lehet!” típusú eladás. Ki kell építeni a bizalmat és csak ezután indulhat meg az értékesítés. Ezért is jó, ha van egy szövegíród.
 
# '''Legyen célja!''' Az előbbiből egyértelműen következik. Határozd meg a célközönséged. Tudd, hogy mire harapnak rá, mik az igényeik, milyen szavakat használnak. Ezután határozd meg a konkrét célt! Szeretnéd, hogy olvassanak? Írj róluk, írj nekik. Vásárlásra ösztönöznéd őket? Keresd meg a problémájukat, találj rá megoldást és ők fognak megkeresni téged. A mai világban már nem működik a “Hé haver, kell egy parfüm? Ötbe’ fáj, de háromért a tiéd lehet!” típusú eladás. Ki kell építeni a bizalmat és csak ezután indulhat meg az értékesítés. Ezért is jó, ha van egy szövegíród.
34. sor: 35. sor:
  
 
*[http://hellowriter.info/tudod-milyen-a-jo-webszoveg]
 
*[http://hellowriter.info/tudod-milyen-a-jo-webszoveg]
 
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)