Hatásosan reklámozni magad fólia nyomtatással és tervezéssel szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
9. sor: 9. sor:
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
  
# '''Konkretizáld a marketing üzenetedet!''' A legelső lépésként fogalmazd meg magad számára: mi a célja a reklámnak, kinek és pontosan mit szeretnél közvetíteni vele. Fontos, hogy tisztázd magadban, milyen konkrét célkitűzéseid vannak: mit szeretnél elérni konkrétan a reklámoddal és mit vársz el a potenciális vásárlóidtól - ehhez kell majd megtalálnod a megfelelő eszközöket és a végső üzeneteket. A jó marketing üzenetet ezerféleképpen meg lehet közelíteni: az egész nagyon szubjektív, hiszen ugye kinek a pap, kinek a papné - valószínűleg nem mindenkinek fog tetszeni a végeredmény. A legfontosabb, hogy merj elrugaszkodni a megszokottól, engedd, hogy a márkád kilépjen a komfortzónájából, és a célközönségedhez elérj. Azonban van pár tipp, amit ha követsz, nagyon nem lőhetsz mellé. A következőket tartsd be:
+
# Konkretizáld a marketing üzenetedet!
#*Legyen rövid, tömör, egyértelmű, egyszerűen megfogalmazott és jól megjegyezhető.
+
 
#*Felejtsd el a tagadó mondatokat!
+
A legelső lépésként fogalmazd meg magad számára: mi a célja a reklámnak, kinek és pontosan mit szeretnél közvetíteni vele. Fontos, hogy tisztázd magadban, milyen konkrét célkitűzéseid vannak: mit szeretnél elérni konkrétan a reklámoddal és mit vársz el a potenciális vásárlóidtól - ehhez kell majd megtalálnod a megfelelő eszközöket és a végső üzeneteket.
#*Kelts érzelmeket: tettvágy, öröm, félelem, sóvárgás, sajnálat, harag vagy akár bűntudat!
+
A jó marketing üzenetet ezerféleképpen meg lehet közelíteni: az egész nagyon szubjektív, hiszen ugye kinek a pap, kinek a papné - valószínűleg nem mindenkinek fog tetszeni a végeredmény. A legfontosabb, hogy merj elrugaszkodni a megszokottól, engedd, hogy a márkád kilépjen a komfortzónájából, és a célközönségedhez elérj. Azonban van pár tipp, amit ha követsz, nagyon nem lőhetsz mellé. A következőket tartsd be:
#*Emeld ki a terméked értékét: mit kap a vevő, ha tőled vásárol?
+
*Legyen rövid, tömör, egyértelmű, egyszerűen megfogalmazott és jól megjegyezhető.
#*Használd ki az aktualitásokat és reflektálj rájuk: építs kapcsolatot a márkád és a világ történései között!
+
*Felejtsd el a tagadó mondatokat!
# '''Találd ki, hova és mire szeretnéd felrakni!''' El kell döntened, hogy milyen funkciót szánsz a reklámodnak. Ez alapján tudsz dönteni arról, hogy milyen eszközre és milyen nyomtatásra lesz majd szükséged. Amikor kültéri reklámfelületről beszélünk rengeteg lehetőség nyitott előttünk. Ami viszont nagyon fontos, hogy tartós és időtálló legyen, valamint bírja a szélsőséges időjárást: enélkül nem ér semmit. Az öntapadós fóliák egy jó megoldást nyújtanak a kül- és beltéri reklámanyagok alapjának. Tapasztalat szerint 1-3 évig bírják - de ez nagyon függ a környezeti hatásoktól -, a legtöbb UV álló, ami pedig kifejezetten szuper, hogy egyedi méretben és formában is kapható. Az élettartamot jelentősen növeli, ha beltérre teszik fel a fóliát. Például célszerű egy ablaküvegre belülről felragasztani, így kívülről bármikor tisztítható az üveg és a nyomtatást megóvjuk a sérülésektől. A standard öntapadó fóliák közt fogsz találni falmatricát, ablakmatricát és átvilágítható fóliát is. Már csak el kell döntened, mi a célod és pontosan mire szeretnéd használni a fóliát.Fontos, hogy a kültéri öntapadó fóliák esetében hosszútávban érdemes gondolkodnod: ha gazdaságilag nézzük, akkor inkább egy időtálló marketing kampány része legyen a fólia. Persze van lehetőséged beltéri fóliák nyomtatására és használatára, például rendezvényeken és kiállításokon nagyon jól tud jönni. Ezekre is van külön megoldás: a kevésbé erős alapanyagból készült, de rövid ideig nagyon tartós vinyl fóliák.
+
*Kelts érzelmeket: tettvágy, öröm, félelem, sóvárgás, sajnálat, harag vagy akár bűntudat!
# '''Légy egyedi és meghökkentő!''' A hatásos üzenet és reklám fontos kulcsa a design: ha a megfelelő színeket, okos elrendezést, izgalmas betűtípust, jó betűméretet, könnyen értelmezhető, de ütős, humoros illusztrációkat használsz kitűnhetsz a többiek közül. Részletesen lásd. az alábbi tippekben.
+
*Emeld ki a terméked értékét: mit kap a vevő, ha tőled vásárol?
 +
*Használd ki az aktualitásokat és reflektálj rájuk: építs kapcsolatot a márkád és a világ történései között!
 +
 
 +
 
 +
# Találd ki, hova és mire szeretnéd felrakni!
 +
 
 +
El kell döntened, hogy milyen funkciót szánsz a reklámodnak. Ez alapján tudsz dönteni arról, hogy milyen eszközre és milyen nyomtatásra lesz majd szükséged.  
 +
Amikor kültéri reklámfelületről beszélünk rengeteg lehetőség nyitott előttünk. Ami viszont nagyon fontos, hogy tartós és időtálló legyen, valamint bírja a szélsőséges időjárást: enélkül nem ér semmit.  
 +
Az öntapadós fóliák egy jó megoldást nyújtanak a kül- és beltéri reklámanyagok alapjának. Tapasztalat szerint 1-3 évig bírják - de ez nagyon függ a környezeti hatásoktól -, a legtöbb UV álló, ami pedig kifejezetten szuper, hogy egyedi méretben és formában is kapható. Az élettartamot jelentősen növeli, ha beltérre teszik fel a fóliát. Például célszerű egy ablaküvegre belülről felragasztani, így kívülről bármikor tisztítható az üveg és a nyomtatást megóvjuk a sérülésektől. A standard öntapadó fóliák közt fogsz találni falmatricát, ablakmatricát és átvilágítható fóliát is. Már csak el kell döntened, mi a célod és pontosan mire szeretnéd használni a fóliát.
 +
Fontos, hogy a kültéri öntapadó fóliák esetében hosszútávban érdemes gondolkodnod: ha gazdaságilag nézzük, akkor inkább egy időtálló marketing kampány része legyen a fólia. Persze van lehetőséged beltéri fóliák nyomtatására és használatára, például rendezvényeken és kiállításokon nagyon jól tud jönni. Ezekre is van külön megoldás: a kevésbé erős alapanyagból készült, de rövid ideig nagyon tartós vinyl fóliák.
 +
 
 +
 
 +
# Légy egyedi és meghökkentő!
 +
 
 +
A hatásos üzenet és reklám fontos kulcsa a design: ha a megfelelő színeket, okos elrendezést, izgalmas betűtípust, jó betűméretet, könnyen értelmezhető, de ütős, humoros illusztrációkat használsz kitűnhetsz a többiek közül. Nézzük mire kell ügyelned mindenképpen!
  
 
== Tippek ==
 
== Tippek ==
40. sor: 54. sor:
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
  
* [https://www.dekortar.hu/ontapado-folia-nyomtatas Öntapadó fólia nyomtatás]
+
* https://www.dekortar.hu/ontapado-folia-nyomtatas
 
+
* [http://www.hogyankell.hu Hogyan kell?]
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)