Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Google AdWords remarketing kampányt indítani szerkesztése

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
9. sor: 9. sor:
 
=== Remaketing lista létrehozása ===
 
=== Remaketing lista létrehozása ===
  
A remarketing listára azokat az internetezők kerülnek, akiket meg akarunk célozni. Ehhez egy kódot kell befűzni az oldalunkba, amely megcímkézi a látogatókat. Ha minden látogatónknak ugyanazt akarjuk üzenni, akkor a honlapunk összes aloldalára ugyanazt a kódot kell beillesztenünk. Ha azonban specializáltabb kampányt szeretnénk, több listát is készíthetünk (egy divatáruüzlet például különböző hirdetéseket készíthet a női és férfiruhákat kereső látogatóknak).  
+
A remarketing listára azokat az internetezők kerülnek, akiket meg akarunk célozni. Ehhez egy kódot kell befűzni az oldalunkba, amely megcímkézi a látogatókat. Ha minden látogatónknak ugyanazt akarjuk üzenni, akkor a honlapunk összes aloldalára ugyanazt a kódot kell beillesztenünk. Ha azonban specializáltabb kampányt szeretnénk, több listát is készíthetünk (egy divatáruüzlet például különböző hirdetéseket készíthet a női és férfiruhákat kereső látogatóknak).
  
 
# Lépjünk be a Google AdWords fiókunkba.
 
# Lépjünk be a Google AdWords fiókunkba.
20. sor: 20. sor:
 
# A kódot az elejétől a végéig másoljuk ki, majd illesszük be a honlapunk statikus részébe, a <body> és a </body> kódok közé. Ügyeljünk arra, hogy a címkével azok találkozzanak, akiket meg akarunk célozni! Ha például az összes látogatót gyűjtjük az adott listára, a kódot minden aloldalra be kell illesztenünk. Ha azonban külön akarjuk kezelni a férfi- és női ruházat iránt érdeklődőket, a férfi ruházathoz tartozó kódot csak azokra az oldalakra fűzzük be, amelyek az urak ruháit listázzák.
 
# A kódot az elejétől a végéig másoljuk ki, majd illesszük be a honlapunk statikus részébe, a <body> és a </body> kódok közé. Ügyeljünk arra, hogy a címkével azok találkozzanak, akiket meg akarunk célozni! Ha például az összes látogatót gyűjtjük az adott listára, a kódot minden aloldalra be kell illesztenünk. Ha azonban külön akarjuk kezelni a férfi- és női ruházat iránt érdeklődőket, a férfi ruházathoz tartozó kódot csak azokra az oldalakra fűzzük be, amelyek az urak ruháit listázzák.
  
=== Egyéni kombinációk beállítása ===
+
=== Egyéni kombinációk beálíltása ===
  
 
Egyéni kombinációk létrehozásával tovább szűkíthetjük a célcsoportunkat, például megcélozhatjuk azokat, akik jártak már az oldalon, de még nem regisztráltak.  
 
Egyéni kombinációk létrehozásával tovább szűkíthetjük a célcsoportunkat, például megcélozhatjuk azokat, akik jártak már az oldalon, de még nem regisztráltak.  
  
 
# Ehhez legalább két különböző remarketing listát kell létrehozni a fent leírt módon – az egyik például az Osszes_latogato, a másik pedig a Jelentkezett címkét kapja.
 
# Ehhez legalább két különböző remarketing listát kell létrehozni a fent leírt módon – az egyik például az Osszes_latogato, a másik pedig a Jelentkezett címkét kapja.
# Ezután a Megosztott könyvtár menüpontban, a Közönségek alatt az Új közönség gombra kell kattintani, majd az Egyéni kombinációt választani.[[Fájl:Remarketing_5.jpg|middle]]
+
# Ezután a Megosztott könyvtár menüpontban, a Közönségek alatt az Új közönség gombra kell kattintani, majd az Egyéni kombinációt választani.
# Nevezük el a kombinációt, majd állítsuk be a megfelelő logikai kapcsolatot az adott remarketing listák között. A példánál maradva válasszuk „Az ilyen közönségek mindegyike (ÉS)” lehetőséget, majd a Közönség választásánál a remarketing listák közül válasszuk az Osszes_latogato listát. Ezután az kombináció második elemének az „E közönségek közül egyik sem” lehetőséget válasszuk, majd a remarketing listáknál a Jelentkezett címkét adjuk meg. [[Fájl:Remarketing_6.jpg|middle]]
+
[[Fájl:Remarketing_5.jpg|middle]]
 +
# Nevezük el a kombinációt, majd állítsuk be a megfelelő logikai kapcsolatot az adott remarketing listák között. A példánál maradva válasszuk „Az ilyen közönségek mindegyike (ÉS)” lehetőséget, majd a Közönség választásánál a remarketing listák közül válasszuk az Osszes_latogato listát. Ezután az kombináció második elemének az „E közönségek közül egyik sem” lehetőséget válasszuk, majd a remarketing listáknál a Jelentkezett címkét adjuk meg.
 +
[[Fájl:Remarketing_6.jpg|middle]]
 
# Kattintsunk a mentés gombra.
 
# Kattintsunk a mentés gombra.
  
34. sor: 36. sor:
  
 
# Jelentkezzünk be a Google AdWords fiókunkba.
 
# Jelentkezzünk be a Google AdWords fiókunkba.
# Ha korábban még nem volt AdWords kampányunk, a kezdő lépésekről olvassuk el ezt a bejegyzést: [[AdWords_kamp%C3%A1nyt_ind%C3%ADtani|Hogyan kell Google AdWords kampányt indítani?]]
+
# Ha korábban még nem volt AdWords kampányunk, a kezdő lépésekről olvassuk el ezt a bejegyzést: Hogyan kell Google AdWords kampányt indítani?
# A Kampányok fülön állva kattintsunk az +Új kampány gombra. A Kampánybeállítások kiválasztása alatt, a Beállítások betöltésénél állítsuk be: Csak a Display Hálózaton (Remarketing). [[Fájl:Remarketing_3.jpg|middle]]
+
# A Kampányok fülön állva kattintsunk az +Új kampány gombra. A Kampánybeállítások kiválasztása alatt, a Beállítások betöltésénél állítsuk be: Csak a Display Hálózaton (Remarketing).
 +
[[Fájl:Remarketing_3.jpg|middle]]
 
# Adjuk meg a kampány nevét, a napi költségkeretet, a célzásnak megfelelő helyet és nyelvet. (Ha például csak Budapesten tudja kiszállítani az árusított termékeket, akkor érdemes erre a területre koncentrálni a remarketing hirdetéseknél is – még akkor is, ha esetleg az ország más részeiben élők is rábukkannak honlapjára.) Ha szeretnénk, itt állíthatjuk be a kampány kezdetét és végét jelző dátumokat.
 
# Adjuk meg a kampány nevét, a napi költségkeretet, a célzásnak megfelelő helyet és nyelvet. (Ha például csak Budapesten tudja kiszállítani az árusított termékeket, akkor érdemes erre a területre koncentrálni a remarketing hirdetéseknél is – még akkor is, ha esetleg az ország más részeiben élők is rábukkannak honlapjára.) Ha szeretnénk, itt állíthatjuk be a kampány kezdetét és végét jelző dátumokat.
 
# Hozzunk létre egy hirdetési csoportot: Adjuk meg az új hirdetési csoport nevét, az alapértelmezett ajánlatot (vagyis hogy hány forintot fizetnénk maximálisan egy kattintásért), majd állítsuk be a célzást:
 
# Hozzunk létre egy hirdetési csoportot: Adjuk meg az új hirdetési csoport nevét, az alapértelmezett ajánlatot (vagyis hogy hány forintot fizetnénk maximálisan egy kattintásért), majd állítsuk be a célzást:
#* Ha egy csoportra szeretnénk célozni (például az összes látogatóra), a Remarketing listák fülön egyszerűen adjuk hozzá a választott közönséghez a megfelelő listát a felsoroltak közül.[[Fájl:Remarketing_4.jpg|middle]]
+
#* Ha egy csoportra szeretnénk célozni (például az összes látogatóra), a Remarketing listák fülön egyszerűen adjuk hozzá a választott közönséghez a megfelelő listát a felsoroltak közül.
 +
[[Fájl:Remarketing_4.jpg|middle]]
 
#* Ha több lista kombinációjára szeretnénk célozni, válasszuk az Egyéni kombinációk fület, és a korábban beállított kombinációt állítsuk be.
 
#* Ha több lista kombinációjára szeretnénk célozni, válasszuk az Egyéni kombinációk fület, és a korábban beállított kombinációt állítsuk be.
 
# Ha tovább finomítanánk a célzást, itt állíthatunk be témákat, kulcsszavakat, vagy konkrét oldalakon, amelyeken megjelenhet a hirdetésünk.
 
# Ha tovább finomítanánk a célzást, itt állíthatunk be témákat, kulcsszavakat, vagy konkrét oldalakon, amelyeken megjelenhet a hirdetésünk.
# Hozzunk létre egy hirdetést: válasszuk ki a hirdetés típusát (szöveges, képes, vizuális/animált hirdetés vagy videó), majd töltsük meg tartalommal. Ehhez néhány jó tanács: [[Google_AdWords_kampányhoz_hirdetési_szöveget_írni|Hogyan kell Google AdWords kampányhoz hirdetési szöveget írni?]]
+
# Hozzunk létre egy hirdetést: válasszuk ki a hirdetés típusát (szöveges, képes, vizuális/animált hirdetés vagy videó), majd töltsük meg tartalommal. Ehhez néhány jó tanács: Hogyan kell Google AdWords kampányhoz hirdetési szöveget írni?
  
 
== Tippek ==
 
== Tippek ==
65. sor: 69. sor:
  
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2012/07/16/google-adwords-remarketing-mire-figyeljunk/#more-507 A Google AdWords remarketing kampányokról a SAKKOM Interaktív blogjában]
 
* [http://www.sakkom.hu/blog/2012/07/16/google-adwords-remarketing-mire-figyeljunk/#more-507 A Google AdWords remarketing kampányokról a SAKKOM Interaktív blogjában]
*[http://support.google.com/adwords/bin/topic.py?hl=hu&topic=1713922&path=1713909&ctx=leftnav Az AdWords súgó remarketinghez kapcsolódó bejegyzései]
+
*[ http://support.google.com/adwords/bin/topic.py?hl=hu&topic=1713922&path=1713909&ctx=leftnav Az AdWords súgó remarketinghez kapcsolódó bejegyzései]
 
 
[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)