Felismerni, hogy vírusos a gépem szerkesztése

A Hogyankell.hu wikiből

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
3. sor: 3. sor:
 
[[Fájl:Virusos-gep-felismerese.jpg|right|200 px]]Íme a lista a leggyakoribb gyanús jelzésekről. Ha ezek közül többet is, vagy akár mindet észleljük, akkor érdemes lehet egy alapos, teljeskörű vírusellenőrzést végrehajtani. Ha esetleg ilyen nincs telepítve, akkor pedig az online elérhető víruskeresők közül is választhatunk.

== Lépések ==
+
== Intő jelek: ==

# '''Túlságosan sokszor pörögnek fel ok nélkül a hűtőventilátorok jelezve azt, hogy erősen dolgozik a gép, akkor is, amikor éppen nem is dolgozunk rajta'''. Persze ez még önmagában nem jelent semmit, lehet hogy éppen most tölti le és telepíti a gép a Microsoft frissítéseket, illetve a poros számítógép belső is okozhat intenzívebb ventilátor tevékenységet. Mindenesetre azért ez egy elég feltűnő jel, amire érdemes odafigyelni.  
 
33. sor: 33. sor:

* [http://antivirusblog.hu Antivírus Blog ]

[[Kategória:Számítástechnika-műszaki-cikkek]]

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse | Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)