Esettanulmányt írni szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
 
== Hogyan kell esettanulmányt írni? ==
 
== Hogyan kell esettanulmányt írni? ==
  
[[Fájl:Esettan_sxc.jpg|right]]Vannak olyan termékek és szolgáltatások, amikről nem kell hosszasan magyarázni. Mindenki tudja, hogy a sarki hamburgeresnél nem marad éhen, vagy hogy a fodrászhoz akkor kell elmennie, ha új frizurát szeretne. Ilyen esetekben nem érdemes esettanulmányt írni, referenciaként sokkal hasznosabb, ha néhány jó nevű vendégtől szerzünk be egy-egy ajánlást. Az esettanulmány akkor nagyon hasznos, ha el kell magyaráznunk, hogyan épül fel a termékünk, szolgáltatásunk, milyen problémákra kínál megoldást és milyen lehetőségek vannak a testre szabására. Ebben a cikkben az olyan esettanulmányok készítését foglaltam össze, melyekben egy adott cég mutatja be tevékenységét egy, már meglévő ügyfele szemüvegén keresztül (egy marketing kampány eredményeit összefoglaló esettanulmány például már teljesen másképp épül fel).  
+
Vannak olyan termékek és szolgáltatások, amikről nem kell hosszasan magyarázni. Mindenki tudja, hogy a sarki hamburgeresnél nem marad éhen, vagy hogy a fodrászhoz akkor kell elmennie, ha új frizurát szeretne. Ilyen esetekben nem érdemes esettanulmányt írni, referenciaként sokkal hasznosabb, ha néhány jó nevű vendégtől szerzünk be egy-egy ajánlást. Az esettanulmány akkor nagyon hasznos, ha el kell magyaráznunk, hogyan épül fel a termékünk, szolgáltatásunk, milyen problémákra kínál megoldást és milyen lehetőségek vannak a testre szabására. Ebben a cikkben az olyan esettanulmányok készítését foglaltam össze, melyekben egy adott cég mutatja be tevékenységét egy, már meglévő ügyfele szemüvegén keresztül (egy marketing kampány eredményeit összefoglaló esettanulmány például már teljesen másképp épül fel).  
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
44. sor: 44. sor:
 
* [http://www.sixt.hu/anyagok/Sixt_2008_ESETTANULMANYOK-levi%27s_a4_mod7.pdf Sixt autókölcsönző esettanulmánya: Vezető márkához profi partnerek]
 
* [http://www.sixt.hu/anyagok/Sixt_2008_ESETTANULMANYOK-levi%27s_a4_mod7.pdf Sixt autókölcsönző esettanulmánya: Vezető márkához profi partnerek]
 
* [http://www.nexon.hu/index.php?_page=gpm&_id=1080&lang=hu NEXON esettanulmánya: Kiszervezéssel nagyobb a hatékonyság]
 
* [http://www.nexon.hu/index.php?_page=gpm&_id=1080&lang=hu NEXON esettanulmánya: Kiszervezéssel nagyobb a hatékonyság]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)