Egyedi termékleírást készíteni szerkesztése

Innen: Hogyankell.hu

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
6. sor: 6. sor:
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
  
# '''Találd meg a buyer personád.''' Mielőtt bárminek is nekilátnál, képzelj el több konkrét személyt, akinek írsz, akinek releváns lehet a terméked. Például ha egy kerti bútort szeretnél eladni, akkor egy családos anyukára, akinek minden vágya, hogy kint sütögessen nyáron a családjával.
+
===Találd meg a buyer personád===
#*Piri 35 éves, fiatal anyuka, két gyermeke van
+
Mielőtt bárminek is nekilátnál, képzelj el több konkrét személyt, akinek írsz, akinek releváns lehet a terméked. Például ha egy kerti bútort szeretnél eladni, akkor egy családos anyukára, akinek minden vágya, hogy kint sütögessen nyáron a családjával.
#*Kertes családi házzal rendelkezik
+
*Piri 35 éves, fiatal anyuka, két gyermeke van
#*Könyvelőként dolgozik, de hétvégente szeret a kertben lenni, este pedig kiülni és a barátaival sütögetni
+
*Kertes családi házzal rendelkezik
#*Van pénze igényes bútorra, így időtálló darabot szeretne
+
*Könyvelőként dolgozik, de hétvégente szeret a kertben lenni, este pedig kiülni és a barátaival sütögetni
#*Természetesen még ennél is tovább lehet menni, azonban így már láthatod, mi is az a buyer persona. Tulajdonképpen a te majdani, képzeletbeli vásárlód.
+
*Van pénze igényes bútorra, így időtálló darabot szeretne
# '''Határozd meg a fájdalompontokat.''' Mire van szüksége a vásárlódnak, mitől fél leginkább? A szövegírás során az összes lehetséges, felmerülő problémára megoldást kell kínálnod, hiszen csak így adhatod el a termékedet. Például Piri attól fél, hogy a bútorok hamar tönkremennek, kiszívja a színűket a nap és nehéz őket összecsukni, amivel rengeteg ideje mehet el. Pirit tehát meg kell nyugtatnod - ezekre a problémákra a termékleírás során ki kell térned.
+
Természetesen még ennél is tovább lehet menni, azonban így már láthatod, mi is az a buyer persona. Tulajdonképpen a te majdani, képzeletbeli vásárlód.
# '''Írd meg a vázlatodat.''' Miután meghatároztad a buyer personád (lehetőleg többet, hogy még nagyobb legyen a problémahalmaz), vázlatosan írd meg a szövegedet. Ha kell, írd fel magadnak a kérdéseket is, amelyeket a képzeletbeli vásárlód feltenne. Könnyű összecsukni a székeket és az asztalt? Nem vesztik el a színüket? Mennyire tartósak? Milyen anyagból vannak?
+
===Határozd meg a fájdalompontokat===
# '''Írd meg a szöveget a vázlatod alapján.''' A vázlatból már szépen láthatod a szöveg gerincét, már csak fel kell öltöztetned. Használj kifejező szavakat, amelyeket olvasva a vásárlód szinte maga előtt látja a bútort. Írd le az anyag tapintását, hogy milyen érzés a székben ülni, láttasd vele a gondtalan hétköznapokat, ahogyan a limonádét szürcsölve nézi a naplementét, miközben a friss nyírt fű cirógatja az orrát. Ugye te is érzed?
+
Mire van szüksége a vásárlódnak, mitől fél leginkább? A szövegírás során az összes lehetséges, felmerülő problémára megoldást kell kínálnod, hiszen csak így adhatod el a termékedet.  
# '''Amit mindenképp érdemes beleírni.''' A szöveg mindenképp tartalmazza a következő elemeket vagy a leírásba építve, vagy utána, esetleg a weboldaladon egy külön fülön.
+
Például Piri attól fél, hogy a bútorok hamar tönkremennek, kiszívja a színűket a nap és nehéz őket összecsukni, amivel rengeteg ideje mehet el. Pirit tehát meg kell nyugtatnod - ezekre a problémákra a termékleírás során ki kell térned.
#*Termékjellemzők
+
===Írd meg a vázlatodat===
#*Ár
+
Miután meghatároztad a buyer personád (lehetőleg többet, hogy még nagyobb legyen a problémahalmaz), vázlatosan írd meg a szövegedet. Ha kell, írd fel magadnak a kérdéseket is, amelyeket a képzeletbeli vásárlód feltenne.  
 +
Könnyű összecsukni a székeket és az asztalt? Nem vesztik el a színüket? Mennyire tartósak? Milyen anyagból vannak?
 +
===Írd meg a szöveget a vázlatod alapján===
 +
A vázlatból már szépen láthatod a szöveg gerincét, már csak fel kell öltöztetned. Használj kifejező szavakat, amelyeket olvasva a vásárlód szinte maga előtt látja a bútort. Írd le az anyag tapintását, hogy milyen érzés a székben ülni, láttasd vele a gondtalan hétköznapokat, ahogyan a limonádét szürcsölve nézi a naplementét, miközben a friss nyírt fű cirógatja az orrát. Ugye te is érzed?
 +
===Amit mindenképp érdemes beleírni===
 +
A szöveg mindenképp tartalmazza a következő elemeket vagy a leírásba építve, vagy utána, esetleg a weboldaladon egy külön fülön.
 +
*Termékjellemzők
 +
*Ár
 +
 
 +
 
 +
 
  
 
== Tippek ==
 
== Tippek ==
44. sor: 54. sor:
  
 
* [https://contentghost.hu/hogyan-ne-add-el-a-termekeidet-bela-az-asztalos/]
 
* [https://contentghost.hu/hogyan-ne-add-el-a-termekeidet-bela-az-asztalos/]
 
[[Kategória:Üzlet-jog]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)