Csajozni

Innen: Hogyankell.hu

Hogyan kell csajozni?

Csajozni.jpg

Van, akinek már-már születési előjoga, hogy könnyen tud csajozni. Szinte kisujját sem mozdítja, és nők tucatjai legyeskednek körülötte. A többség számára azonban komoly feladatot jelent ismerkedni lányokkal, flörtölni csajokkal vagy egyszerűen kapcsolatot teremteni nőkkel. Most a csajozás forgatókönyvének vázolásával és hasznos tanácsokkal azon férfiaknak igyekszünk segíteni, akik tudatosan szeretnének sikereket elérni a csajozásban és nem csak várnak arra, hogy becsöngessen hozzájuk Végzetük Asszonya. A csajozás maga kész stratégiai játék.

Lépések

  1. Szólítsd meg a lányt! Miután kiválasztottad a célpontot, testbeszédeddel (szemkontaktus, testtartás, mosoly) már üzened felé, hogy meg fogod szólítani. A nyitásnak is különböző technikái vannak: indirekt (ti. valami apropóján szólítod meg) és direkt (ti. nyíltan megmondod szándékaidat).
  2. Kezdeményezz beszélgetést! Ha megszólításodra pozitív a válasz, a beszélgetés spontán módon is kialakul. A beszélgetés biztosítja a keretet a bizalomépítéshez és vonzalomkeltéshez, illetve vonzalom megerősítéséhez.
  3. Kvalifikálás. Keress olyan tulajdonságokat a csajban, amelyek fontosak számodra.
  4. Építs bizalmat a nőben! A nők az érzelmeikkel kommunikálnak, így fontos, hogy minél előbb úgy érezze és fogalmazza meg magának, hogy mennyi közös van bennetek.
  5. Kelts vonzalmat! A vonzalomkeltés sikere nem a bókokban rejlik. Ha a kitüntetett figyelmet egyszer csak megvonod a lánytól, és eddig mindent jól csináltál, törekedni fog arra, hogy visszakapja, ami most hiányzik.
  6. Eszkaláld a nőket! Fontos, hogy a lépéseket fokozd és a lány reakcióinak megfelelően haladj előre.
  7. A csajok zárása. Ha kapcsolatba léptél egy lánnyal, flörtöltetek, úgy tudod lemérni a sikeredet, ha tudod zárni. Odaadja a telefonszámát, e-mail címét, facebook elérhetőségét?
  8. Csajozás telefonon. A lány megadta a számát, mindenképpen csörgesd meg, hogy nem kamu számot mondott-e. Másnap hívd is fel! Néha küldj neki random sms-t, hogy tudatában maradj.
  9. Találkozzatok: az első randi. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy túlagyalják az első randit. Légy laza és tudatosítsd: a cél, hogy megismerd és jól érezd magad vele. Még az is lehet, hogy 5 perc után menekülnél!
  10. A csábításhoz és a szexhez vezető út. Ahhoz, hogy intim közelségben folytassátok az ismerkedést két dolog kell: vonzalom és bizalom. Ha jól csináltad a folyamatot, nincs akadálya, hogy meglátsd a hálószobában.
  11. Párkapcsolat. Ez már egy komoly döntés, ahol a vonzalmon túl más szempontokat is mérlegelnetek kell. Itt fontos az őszinteség és a nyílt kommunikáció.

Tippek

  • Ne hezitálj, szólítsd meg! Az úgynevezett 3 másodperces szabály pontosan azt védi ki, hogy frusztráló gondolati körökkel lebeszéld magad arról, hogy megismerj egy vonzó és ismeretlen nőt.
  • Légy tudatos! Fontos, hogy saját önértékelésed pozitív legyen, ami megalapozza, hogy pozitív kisugárzásod mások számára is észlelhető legyen.
  • Figyelj a testbeszédre! Mosolygás, testtartás, érintések. A kommunikáció leginkább jelentéssel telített elemei, amelyeket a nők nagyon jól értenek.
  • Új gondolkodási keret: Te vagy a főnyeremény. A nők érezni akarják, hogy nekik kell megszerezniük valakit, aki a jutalmuk lehet. Azon férfiak, akik a csillagokat hozzák le nekik az égből, érdektelenek számukra.
  • Mindig legyen kézzelfogható eredménye a kapcsolatteremtésnek.
  • Egyszerre szervezz több randit. Legyen a találkozás aktív (pl. séta, fagyizás, kiállítás és zárásként akár egy kis spontán salsaparti a vársosháza előtt). Gyűjtsetek közös élményeket és ismerjétek meg egymást így!

Amire szükséged lehet

  • Vonzó személyiség és vonzó életstílus
  • Önbizalom és magabiztos kiállás
  • Ápolt külső, saját stílus
  • Egyedi csajozós dumák, amelyek nyomot hagynak a lányokban
  • Flexibilitás és szociális szabadság
  • Kreativitás, hogy ne csak egy legyél a sok körül

Figyelmeztetések

  • A sikeres csajozás első lépése, hogy magaddal rendben vagy-e. Amint lejátszottad saját belső meccseidet (szorongás, kisebbrendűségi érzés, elégedetlenség magaddal szemben) és önértéktudatod birtokába kerültél, elkezdhetsz a nőkkel is foglalkozni.
  • A nők gyakran tesztelik a férfiakat (shit tesztek). Itt nincs választás: át kell menni rajtuk.
  • Sokszor a gondolkodás csak gondokat szül, ezért hezitálás helyett a tettek mezejére kell lépni és kipróbálni az új ötleteket tét nélkül. Nem, senkit nem érdekel a tömegből, hogy mit csinálsz!
  • Nem elég, ha vicces és szórakoztató vagy! Legyél egyszerre vicces és pimasz, ettől lesz izgalmas játék az ismerkedés, amit már megtapasztalhatsz egyetlen intenzív ismerkedési tréning során is.

Kapcsolódó videók

Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Hogyankell, Kiscsillag, PUA.HU