Cikkek:Blogolj, hogy megismerjenek

Innen: Hogyankell.hu

A lap korábbi változatát látod, amilyen ALH Consulting Kft. (vitalap | szerkesztései) 2024. március 20., 10:40-kor történt szerkesztése után volt.

Blogolj, hogy megismerjenek!

Marketingeserika.hu - 2024 március - LinkMarketing - 2.jpg

Biztosan Te is érezted már azt, hogy lenne bőven mondanivalód a vásárlóidnak, de nem tudod, milyen felületet használj ehhez. Pedig ott vannak a megválaszolatlan kérdések, az útmutatók, a sok-sok hasznos információ, amit kommunikálhatsz feléjük. Szerencsére nem kell sokat gondolkozni, hogy milyen forma lehet a legmegfelelőbb erre a célra. Ez pedig nem más, mint a blog.

Sokan időhiány miatt, mások az újtól való félelmek miatt legyintenek rá. Pedig hamar megtérülhet a belefektetett idő és energia. Ha úgy érzed, ez nem a Te tereped, akkor fordulj online szakemberekhez segítségért, de ne hagyd ki ezt a lehetőséget! All inclusive ügynökségként például Marketinges Erika és Csapata szövegírásban, így blogolásban is támogat.

Technikai paraméterek

Egy jó blogcikk általában minimum 3000 karakter hosszú. Tartalmazza a meghatározott kulcsszavakat, felkelti a figyelmet, cselekvésre buzdít. Ezekhez a kifejezésekhez tudod majd hozzáírni a körítést, vagyis a meghatározott tartalmat.

Tagold bekezdésekre az anyagot, hogy jól áttekinthető és követhető legyen! Fontos, hogy végig megtartsd az olvasó figyelmét, ezért érdekfeszítően kell majd fogalmaznod. A végén pedig ne feledkezz meg a CTA (Call to Action) -ról és a konklúzióról sem!

Amit a kulcsszavakról tudni érdemes…

A kulcsszavakat nem véletlenszerűen kell megtalálni. Nem egyszerűen csak rábökünk 2-3 kifejezésre, hanem tudatosan kiválasztjuk azokat. A Google ingyenes kulcsszókeresője vagy a Google Search Console ebben tud neked segíteni. Ez utóbbi leginkább a webáruházaknál jöhet szóba, hiszen megmutatja, hogy hány alkalommal és milyen kifejezésekre szerepeltünk a Google találati listáján.

A kulcsszavaknak adott szövegben többször is szerepelniük kell. Egyrészt a címben, másrészt az alcímben, harmadrészt pedig a tartalmi részben. A képek alatt és az Alt Tag-eknél is használjuk ezeket bátran! Jó, ha nem ragozzuk a kifejezéseket, és arra is törekedjünk, hogy ne erőltetett formában jelenjenek meg.

A célközönség

Jól kell ismerned a célközönséged ahhoz, hogy tudd, milyen blogcikkre van szükségük, mi az, amiben el szeretnének mélyülni. Ehhez segítséget nyújthatnak a különféle social media felületek csoportjai és fórumai. Megtudhatod itt, hogy milyen tartalmakat célszerű generálni, mi az, ami foglalkoztatja a meglévő és a leendő vásárlóidat. Miután ezzel megvagy, és kiválasztottad a témát, olvass bele a komment szekcióba, hogy még relevánsabb képet kapj!

Edukáció, szórakoztatás, informálás – ezek a blogolás főbb funkciói. Ha Te is adott téma szakértőjévé szeretnél válni, és ezen keresztül építeni a vevőid bizalmát, akkor hajrá! SEO szempontból is fontos ez a típusú tartalomgyártás. Így előrébb kerülhetsz a Google találati listáján, és még jobban kitűnhetsz majd a versenytársaid közül!