Birsalmasajtot készíteni szerkesztése

A Hogyankell.hu wikiből

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
35. sor: 35. sor:
 
*A birsalmapép főzés közben könnyen leéghet, ezért folyamatosan kevergessük, és amikor már elkezd pöfögni, akkor azonnal vegyük le a tűzhelyről!

*Ne fémtálcára és ne is alufóliára öntsük ki a birsalmasajtot, mert a szárítása során ezektől megfeketedik!
 
 +
ell más tenned, mint az „IDE” szó helyett beírnod a kiválasztott Youtube videó egyedi kódját!

== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==

* Saját recept, saját tapasztalatok
 
* Saját recept, saját tapasztalatok
 
[[Kategória:Étel-ital]]

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse | Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)